וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים חוששים: "המתנחלים ירצו לנקום בנו"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

12.3.2011 / 10:05

בעקבות הפיגוע באיתמר חוששים פלסטינים בכפרים הסמוכים מנקמת המתנחלים: "זה היה פיגוע נפשע, אנחנו די בטוחים שהמתנחלים ינסו לנקום בנו". בחמאס חגגו את "מותם של חמישה גוזלי אדמות"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק)

בעקבות הפיגוע הקשה שאירע הלילה (שבת) בהתנחלות איתמר, חוששים הפלסטינים ביישובים מנקמת המתנחלים. "אנחנו עדיין לא רואים שום התארגנות של מתנחלים בשטח לקראת נקמה או 'תג מחיר', אבל החשש גדול מאד", סיפר לוואלה! חדשות זכריא, תושב אחד הכפרים הסמוכים לשכם. "אנחנו די בטוחים שהמתנחלים באזור ינקמו על ידי פגיעה בתושבי הכפרים באזור בשעות הקרובות או בימים הקרובים".

גורמים פלסטינים המתגוררים באזור שכם, אמרו כי הם מגנים בתוקף את הפיגוע "המזעזע", כלשונם. "כל מי שמתגורר כאן באזור מודה שמדובר בטרור ובפשע. אין לפיגוע הזה שום קשר ל'התנגדות', זהו טרור נפשע ומזעזע נטו. הפיגוע הנורא הזה אינו מקובל על אף אחד כאן ואנחנו מגנים אותו בתוקף", אמרו.

מנגד, עד כה לא הגיב אף גורם רשמי ברשות הפלסטינית לפיגוע, אולי מתוך רצון להמתין ולראות מי עומד מאחוריו. יחד עם זאת, ניתן להעריך כי כוחות הביטחון של הרשות הפלסטינית בגדה מסייעים לצה"ל והשב"כ באיתור החוליית המחבליםכחלק מהתיאום הביטחוני ההדוק בין הצדדים. גם ארגון חמאס טרם שיגר הודעה רשמית אולם בשידורי תחנת הטלוויזיה של חמאס, תחנת "אל-אקצא", הביעו "שמחה וגאווה" על "מותם של חמישה גוזלי אדמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully