וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד שבר אף לגננת, הגנים בירושלים יושבתו

גני הילדים באזור ירושלים יושבתו ביום שישי הקרוב למשך שעה במחאה על גילויי אלימות של ילדים נגד גננות. באחד המקרים חבט ילד בגננת ושבר את אפה. במקרה אחר גרם ילד לגננת זעזוז מוח

הלימודים בגני הילדים בירושלים ובסביבתה, למעט החינוך המיוחד, יושבתו ביום שישי הקרוב למשך שעה ויחלו בשעה 09:00. זאת במחאה על שני מקרי אלימות חמורים שאירעו באחרונה באזור ירושלים, במסגרתם הותקפו גננות על ידי ילדים.

בשבוע שעבר הותקפה גננת בעיר על ידי ילד שחבט בה עם כיסא, ושבר את אפה. היא נאלצה להתפנות לבית החולים וככל הנראה תיאלץ לעבור ניתוח שיקומי בפניה. במקרה אחר, שאירע אף הוא בשבוע שעבר, ילד דחף גננת, הטיח אותה לרצפה וגרם לה לזעזוע מוח. אותו ילד שבר במקרה אחר את אצבעה של גננת אחרת במהלך חילופי דברים ביניהם.

לילי פוקמונסקי, מנהלת המחלקה לגננות בהסתדרות המורים, טוענת כי שורש בעיית האלימות בגנים היא כמות הילדים בגן והאחוז הגבוה של בעלי צרכים מיוחדים מתוכם. "גננת לא יכולה לשלוט ב-35 ילדים כל היום, כאשר 10 מתוכם הם בעלי צרכים מיוחדים. מקרה האלימות בשבוע שעבר היה הקש ששבר את גב הגמל ועכשיו אנחנו עושים צעד ראשון בדרך להעלאת המודעות. לא ייתכן שבמדינה שלנו יתחילו לטפל בילדים אלימים רק בגיל גן החובה".

מזכ"ל הסתדרות המורים, יוסי וסרמן, שב ומזהיר מפני התגברות האלימות בחברה הישראלית. לדבריו, "האלימות הגיעה כבר לגני הילדים וזה הרבה מעבר לקו האדום שמדינת ישראל יכולה להרשות לעצמה. הסתדרות המורים התריעה לא אחת במשך השנים האחרונות וחוזרת ומתריעה פעם אחר פעם נגד תופעת האלימות ונגד העובדה שידיהם של עובדי ההוראה כבולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully