וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החוץ קורא לישראלים לא לנסוע למצרים

שר החוץ ליברמן שוחח אמש עם שגריר ישראל במצרים וקיבל ממנו הערכת מצב לגבי המתרחש במדינה. כ-100 ישראלים שוהים כעת במצרים, ואין כרגע היערכות לפינויים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: דור הרשקוביץ)

בעקבות המהומות ברחבי מצרים, ממליץ משרד החוץ לישראלים להימנע מנסיעות בלתי חיוניות לאזור. בהודעה שפורסמה אמש (שישי) נמסר כי "ההחלטה אם לבקר באזור הנזכר לעיל ו/או לשהות בהם נתונה לשיקול דעתו של כל אדם ואדם והיא על אחריותו הבלעדית". כמו כן, המליץ המשרד לישראלים השוהים במצרים לעקוב אחר ההתפתחויות, לעקוב אחר הוראות השלטונות המקומיים, ולהימנע משהות במקומות פתוחים.

לפי ההערכות, כ-100 ישראלים שוהים כעת במצרים. לדברי דובר משרד החוץ, יגאל פלמור, אין כרגע הנחיה לצאת מהמדינה, ואין היערכות לפינוי התיירים. "בכל מקרה, שדות התעופה פתוחים, וטיסות מסחריות מתנהלות כסדרן, כך שתיירים שמעוניינים לעזוב יכולים לעשות כן", הוסיף.

שר החוץ, אביגדור ליברמן, שוחח אתמול עם שגריר ישראל במצרים, יצחק לבנון, והוא עידכן אותו לגבי המצב בשגרירות בקהיר. נכון לרגע זה, אין כוונה לפנות את השגרירות; בימים האחרונים היה האזור בו ממוקמת השגרירות שקט באופן יחסי, והיום (שבת) היא סגורה. עם זאת, הבוקר כבר החלו הפגנות גם בשכונה בה ממוקמת השגרירות, ושר החוץ צפוי לשוחח שוב עם השגריר על מנת להתעדכן במצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully