וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרי רצח חרירי: ראיות חדשות? שיגישו אותן

בית הדין החוקר את רצח ראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק חרירי קרא לכל מי שמחזיק ב"עדויות רלוונטיות" להגיש לו אותן. לפני יומיים טען מזכ"ל חיזבאללה נסראללה שבידיו ראיות על מעורבות ישראל ברצח

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה טען ביום שני שישראל עומדת מאחורי רצח ראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק חרירי, והיום ביקש (רביעי) בית הדין הבינלאומי שחוקר את הרצח לקבל לידיו "עדויות רלוונטיות".

"משרד התובע תמיד הזמין, וממשיך להזמין, את כל מי שיש ברשותו עדויות רלוונטיות להתקפה נגד ראש הממשלה לשעבר רפיק חרירי להביא אותן לידיעתו", מסרה דוברת בית הדין פאטימה עיסאווי לסוכנות הידיעות הצרפתית. היא הוסיפה כי התובע בבית הדין "גם אמר שכל טענה שמבוססת על אלמנטים אמינים יישקלו בזהירות".

נסראללה הקדיש חלק נרחב מנאומו ביום שני לחקירת רצח ראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק חרירי בשנת 2005. לדבריו, ישראל ניסתה להפליל את ארגונו ברצח: "מאז 13 בספטמבר 1993, תאריך חתימת הסכם אוסלו, בדתה ישראל סיפורים כדי לשכנע את ראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק חרירי שחיזבאללה מתכנן לחסל אותו".

נסראללה הציג תמונות של מזל"ט ישראלי שחג, לטענתו, בשמי ביירות שעות ספורות לפני חיסול חרירי. "המזל"טים הישראלים עקבו בקפדנות אחר תנועותיו של חרירי. האם זה מקרי?", תהה.

בשבועות האחרונים דווח כי ועדת החקירה לעניין רצח חרירי צפויה להאשים אנשי חיזבאללה בחיסול ראש ממשלת לבנון לשעבר ב-2005. בנאומיו האחרונים מתח נסראללה ביקורת חריפה על מסקנות הוועדה ואמר כי אין להן שום בסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully