וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק טילים: קניון ראשון נפתח בעזה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.7.2010 / 13:30

חגיגה ברצועה: קניון חדש נחנך בשכונת רימאל היוקרתית בעיר עזה. בין החנויות הרבות שמציעות את מרכולתן ניתן למצוא חנויות בגדים, תכשיטים, צעצועים, מסעדות וגם סופרמרקט גדול

בהתרגשות רבה ובהשתתפות מאות בני אדם נפתח בסוף השבוע הקניון הראשון ברצועת עזה. הקניון, הבנוי משתי קומות, שוכן בשכונת רימאל היוקרתית בעיר עזה, ומרבית מבקריו הם אנשי השכבה האמידה ברצועה. בין היתר ניתן למצוא בקניון החדש חנויות בגדים, חנויות נעליים, חנויות תכשיטים, חנויות צעצועים, מסעדות מכל המינים וגם סופרמרקט גדול.

לפתיחה החגיגית של הקניון הגיעו גם מספר שרים ובכירים בממשלת חמאס ברצועה שאמרו כי הם מקווים שהקניון יוכל לספק משרות לעשרות מובטלים ברצועה. "הפרויקט הגדול הזה יסייע ביצירת הזדמנויות עבודה לעשרות פלסטינים בתחומים שונים", אמר בטקס הפתיחה החגיגי השר לעניינים חברתיים, אחמד אל-כורד.

אל-כורד סיפר כי למרות הקשיים והמצור הישראלי על הרצועה, ממשלתו הצליחה לגייס משקיעים שיקימו את הקניון. מנהל הקניון סלאח אבו עבדו הוסיף בגאווה: "פתיחתו של הקניון למרות תנאי המצור הקשה המוטל על עזה היא הישג אדיר". הוא ציין כי המחירים בקניון הם נמוכים כדי לאפשר לעזתיים לקנות והבטיח כי "המחירים ימשיכו להיות נמוכים ואטרקטיביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully