וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמות החומוס - שיא גינס חוזר ללבנון

לאחר שהשיא הקודם נשבר על ידי טבחים מאבו גוש השיבו לעצמם עמיתיהם הלבנונים את שיא הגינס ליצירת מנת החומוס הגדולה ביותר - 10,452 ק"ג. הקרב הבא - הטאבולה

מלחמת החומוס הגיעה להכרעה כאשר נציגו הרשמי של ספר השיאים של גינס קבע אמש (שבת) שצלחת החומוס הגדולה ביותר הוכנה בלבנון – ולא בישראל. כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית. יותר מ-300 טבחים קבעו את השיא החדש במאכל ששתי המדינות טוענות כי הוא מאכלם הלאומי, כאשר ייצרו מנת חומוס במשקל של 10,452 קילוגרם.

הטבחים, בשני צידי הגבול, עמלו רבות על הכנת מנת החומוס המורכבת מגרגירי חומוס, לימון, שומשום, שמן זית ושום. הם ערבבו את חומרי הגלם בצלחת ענק שלבדה היתה מעומדת ראויה לשיא בתחום כלי החרס הגדול ביותר. אגב, בישראל השתמשו בצלחת לווין להכנת המנה האהובה.

בחודש ינואר השנה, 50 טבחים עמלו בכפר אבו גוש שליד ירושלים בהכנת למעלה מאלף קילוגרם של חומוס – תוך שבירת השיא הקודם שנקבע בלבנון מספר חודשים לפני כן. הן החומוס והן ה"טאבולה" -סלט המורכב ממלפפונים, פטרוזיליה, בורגול ובצל ירוק משמשים כתחמושת קולינרית במאבק התרבותי בין המדינות שטכנית עדיין נמצאות במצב של מלחמה. הלבנונים קבעו את שיא הגינס בהכנת טאבולה בשנה שעברה.

הצעד הבא של הלבנונים הוא שבירת השיא בהכנת מנת הפלאפל הגדולה ביותר, מאכל הנפוץ גם במצרים, סוריה וכמובן ישראל. היום הם ינסו לשבור את שיא גינס בתחום זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully