וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסרטון על שליט - פעולה שפלה של חמאס"

לשכת ראש הממשלה תקפה את חמאס בעקבות פרסום סרטון האנימציה בו נראה החייל החטוף חוזר לישראל בארון קבורה. "ראשי הארגון עושים שימוש הציני ברגשות משפחת שליט"

רויטרס

(מתוך אתר חמאס)

הזרוע הצבאית של חמאס גדודי עז א-דין אל קסאם פרסמה היום (ראשון) סרטון אנימציה בו נראה החייל החטוף גלעד שליט חוזר לישראל בארון קבורה. מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לסרטון, כי "השימוש הציני שעשו ראשי חמאס ברגשות משפחת שליט מלמד יותר מכל על אופיו של ארגון טרור זה. מדובר בעוד פעולה שפלה של חמאס שנועדה לסייע להנהגתו לחמוק מלקבל החלטה לגבי הצעת התיווך".

בסרטון האנימציה "מספר מסרים לחברה ולממשלה הציונית" ומוסבר בו כי גורלו של שליט עלול להיות כגורל הנווט הנעדר רון ארד. המסר השני שמוצג בסרטון האנימציה הוא הטענה שהמחיר הגבוה תמורת שחרורו של גלעד שליט ישולם בסופו של דבר בכל מקרה. מסר נוסף הוא שיש עדיין סיכוי טוב להגעה לעסקה במסגרתה ישוחרר שליט. במסר האחרון טוענים בחמאס כי ישראל תיאלץ להקים משרד לענייני אסירים כתוצאה מיהירותה.

לדברי הארגון, מטרת סרטון האנימציה היא להעביר לישראל את המסר שככל שהיא תתעכב יותר בכניעה לדרישותיהם "ייעצרו" חיילים ישראלים נוספים עד שישוחררו כל האסירים הפלסטינים. "המשטר הציוני עדיין מסרב לעמוד בדרישות הפלסטינים לשחרר אסירים פלסטינים. המשטר הציוני מחזיק מעל עשרת אלפים אסירים בעוד הוא משתגע בעקבות מעצר של חייל ציוני אחד שהתכוון להרוג ילדים בעזה", נכתב בהודעת חמאס.

נוקטים בלוחמה פסיכולוגית

נעם שליט אביו של גלעד שליט אמר בתגובה כי "יש להצטער על כך שמנהיגי החמאס חוזרים ובוחרים לנקוט בלוחמה פסיכולוגית, בפעם המי יודע כמה, כנגד משפחת שליט והציבור בישראל, במקום להתייחס ולאשר את עסקת חילופי האסירים הגרמנית – המונחת על שולחנם כבר 4 חודשים ללא מענה".

"כפי שציינו במכתב למנהיג החמאס חאלד משעל, בהתנהלותם זו, מעדיפים מנהיגי החמאס, את האינטרסים הפוליטיים של עצמם על האינטרסים של העם הפלסטיני ובכך מונעים שחרור מיידי של 1,000 אסירים פלסטיניים, ובנוסף מונעים את שחרור האוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה מהחנק המדיני, הכלכלי ומהסבל המתמשך שבו הם נתונים כבר מספר שנים כתוצאה ישירה מאחזקתו של גלעד בנינו בשבי כבר 4 שנים".

אביו של גלעד הוסיף כי "טוב יעשו מנהיגי החמאס אם במקום להפיק סרטים ומיצגים, ידאגו לאינטרסים האמיתיים של האסירים הפלסטינים ושל אזרחי עזה הפשוטים, שהם כבר זמן רב בני ערובה של מנהיגיהם".

עדכון ראשון - 12:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully