וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התגובה על חיסולים תהיה חסרת תקדים"

11.2.2008 / 8:48

דובר חמאס מזהיר כי אם תפגע ישראל בבכירי הארגון, "יינקטו כל האמצעים האפשריים". דיווח: הניה ובכירים נוספים בחמאס ובג'יהאד ירדו למחתרת

דובר חמאס בעזה, סאמי אבו זוהרי, הודה כי בכירי הארגון נוקטים באמצעי זהירות מחשש לחיסולם על ידי ישראל. לדבריו, תגובת הארגון על פגיעה במנהיגי חמאס תהיה "חסרת תקדים". לדבריו, כל פעולה כזו מצד ישראל תוביל את הארגון "לנקוט בכל האמצעים האפשריים".

לפי הדיווח הבוקר (שני) עיתון "אל-קודס אל-ערבי", היוצא לאור בלונדון, ראש ממשלת חמאס המודח, איסמעיל הניה, ירד למחתרת מחשש שישראל תהרוג אותו. כך דיווחו מקורות פלסטינים המקורבים להניה. המקורות מסרו ל כי לאחר שהניה הוצב בראש רשימת החיסולים הישראלית, הגביר חמאס את האבטחה סביב הנהגת הארגון, ובראשם הניה. "רק מספר קטן משומרי ראשו של הניה יודעים היכן הוא נמצא", מסרו.

לפי הדיווח, בכירי הזרוע הצבאית והפוליטית של חמאס והג'יהאד האיסלמי הגבירו את האבטחה סביבם לאור האיומים הישראליים לחסל אותם. בעיתון נמסר כי לפי ההערכות, הראשונים שיחוסלו יהיו בכירי חמאס מחמוד א-זהאר וסעיד סיאם, משום שישראל רואה בהם אחראים ישירים לירי הטילים לעברה. העיתון מציין כי לאחר שבנו נהרג מאש צה"ל, הפופולריות של א-זהאר עלתה בעזה. גורמים בסביבת חמאס מסרו כי הוא אף נחשב כיום למנהיגו של הארגון.

אתמול התבטאו מספר שרים בעד חיסול מנהיגים פוליטיים בחמאס. שר הפנים מאיר שטרית (קדימה) אמר כי "תפקידנו להביא את ראשי חמאס לדין ואת הדין אליהם. בעזה לא מבינים שפה אחרת, פשוט צריך לפעול בנחרצות נגד האחראים לטרור". המשנה לראש הממשלה חיים רמון אמר כי "מי שקשור במישרין או בעקיפין לפשע המלחמה הזה צריך להיות על הכוונת של צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully