וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר שפע מבעלי ארומה: "אני לבן ואת שחורה. אני אלמד אותך לקח"

ארנון בן-יאיר

9.11.2006 / 19:08

בימ"ש השלום בתל אביב קבע כי שפע הוציא דיבתה רעה של עובדת כלמוביל, כאשר גידף אותה

סהר שפע, מבעלי רשת בתי הקפה ארומה, פירסם לשון הרע של עובדת חברת כלמוביל, מלי שלו, יבואנית כלי רכב מסוג מרצדס, כאשר הטיח בה את הדברים הבאים: "את רואה את צבע עורי? אני לבן ואת שחורה. אני אזיין אותך. הלבן הזה ילמד אותך לקח. את כתם שחור. את אשה שחורה ונחותה, את מטומטמת. את אפס, ואני מרוויח 800 דולר לדקה". כך קבעה השבוע סגנית נשיא בית משפט השלום בתל אביב, השופטת שושנה אלמגור.

שפע הגיע למשרדי כלמוביל על מנת להסדיר מתן שירות למכונית מרצדס שהוא התכוון לייבא ביבוא אישי. כאשר הגיע, בליווי אדם מטעמו, נמסר להם כי עובדי כלמוביל נמצאים בכנס, וכי ייאלצו להמתין. כאשר התובעת הקדימה את פני שפע, הוא התנפל עליה בדברי הבלע. בית המשפט העדיף את גרסת התובעת ואיש הביטחון של כלמוביל, על פני גירסאותיהם של שפע והעד מטעמו. שפע טען כי כל מה שאמר היה "כל דקה שאני מבזבז עולה לי 700 דולר", אך בית המשפט דחה את גירסתו. כמו כן, דחה בית המשפט את הטענה כי תביעתה של שלו היא תולדה של תלונה ששפע כתב נגדה ונגד כלמוביל.

אלמגור דחתה את ניסיונו של שפע להתגונן, בכך שאמר את הדברים בעידנא דריתחא. "גם אם האמירות נאמרו בשעת כעס ורוגז, אין בכך כדי להצדיק את התנהגותו שלוחת הרסן. העלבונות לא הופנו לטיב השירות, אלא לצבע עורה של התובעת", נפסק.

התביעה הוגשה על סך 100 אלף שקל, ובית המשפט ידון בשאלת גובה הפיצוי במועד מאוחר יותר.

(א 11138/05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully