וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סוסים וכידונים: ברשת חגגו על העימות הנשיאותי

כשרומני תבע מאובמה להסביר מדוע הצי האמריקני לא מצויד בספינות כה רבות כבעבר, הנשיא הסביר לו שכיום משתמשים בכלי נשק מודרניים יותר. הבלוגים מיהרו לאייר את ההסבר הפשוט

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

בדומה לשני העימותים הנשיאותיים הראשונים ולעימות סגני הנשיא, גם העימות הנשיאותי השלישי - והאחרון - סיפק כמה רגעים בולטים שככל הנראה ייזכרו עוד זמן רב. הוכחה אפשרית לכך היא מאות האזכורים שהיו ברשתות החברתיות לכמה משפטים, ובמיוחד למשפט אחד שנאמר במהלך העימות לפנות בוקר (שלישי). אזכורים אלה שגוברים עוד ועוד ככל שחולפות השעות, מאיימים להכתיר את האמירה האחרונה ל"מלכה" של עונת העימותים במערכת הבחירות הנוכחית.

בעימות הראשון מיט רומני "פיטר" את ציפורת מרחוב סומסום, ובעימות סגני הנשיא ג'ו ביידן חשף את שיניו הנוצצות כשלא שלט בפרצי הצחוק שלו. בעימות הנשיאותי השני רומני סיפר על "הקלסרים המלאים בנשים" שהוא החזיק בזמנו.

פרשנות: אובמה ניצח בקרב - אך עדיין לא ניצח במערכה

העימות הנשיאותי השלישי בחירות ארה"ב 2012. GettyImages
אובמה ורומני ומנחה העימות, בוב שייפר/GettyImages

הפעם, היה זה הנשיא ברק אובמה שעמד במוקד העניין. העימות, שעסק במדיניות חוץ וביטחון, גלש לנושא תקציב הצבא. רומני טען שאובמה פוגע בצבא על ידי צמצום כוחות הצי, ואמר: "כיום, לצי שלנו יש פחות ספינות מאשר שהיו לו ב-1916". הנשיא אובמה שלף תגובה זריזה: "המושל רומני, כיום יש לנו גם פחות סוסים וכידונים – כי יש לנו ספינות ששטות מתחת למים: צוללות גרעיניות". אובמה אף המשיך להתגרות ביריבו הרפובליקני, ואמר שהמציאות אינה "משחק צוללות" – בהתייחסו למשחק הלוח המפורסם (Battleship).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בחילופי הדברים בין אובמה לרומני:

פרט לתגובות המידיות בטוויטר ובפייסבוק, לא חלפו כמה דקות עד שעלה לאוויר בלוג בשם "סוסים וכידונים", שמציג לראווה תמונות מזויפות של מיט רומני רוכב על סוסים – ומחזיק, כמובן, כידונים.

אגב, כמה פרשנים שסקרו את מהלך העימות הנשיאותי האחרון ציינו כי למרות שהצבא האמריקני הסדיר אינו משתמש בסוסים מחוץ לטקסים רשמיים, חייליו דווקא מרכיבים לעתים כידונים על רובי הסער שלהם.


(למטה:: תמונת GIF שהועלתה לאתר gifwich.com)

Photo of Routeburn Flats, on the Routeburn Track in New Zealand.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully