וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 8 במכתב לרומני: אל תסגור לנו את רחוב סומסום

הבחירות לנשיאות ארה"ב בכלל והעימות הנשיאותי בפרט אינם מסתבר, עניין של מבוגרים בלבד. ססיליה קרופורד שמעה שרומני יבטל את הערוץ עם הסדרה האהובה עליה והחליטה שלא לשתוק

ססיליה קרופורד, בת שמונה ממדינת אלבמה שבארצות הברית, לא מתכוונת לוותר בקלות על תוכנית הילדים האהובה עליה. היא נטלה דף ועיפרון וכתבה מכתב כן ואף מעט מרגש, למועמד הרפובליקני לנשיאות, מיט רומני. "צפיתי בנאום שלך בעימות הנשיאותי, ואמרת שאתה תסגור את הערוץ שמשדר את 'רחוב סומסום'. זו התוכנית שאני הכי אוהבת", כתבה ססיליה. "כשאגדל אני רוצה להתחתן ואני רוצה שהילדים שלי יצפו בסדרה הזאת אז אל תסגור את הערוץ. תמצא משהו אחר לסגור במקום! אל תפגע בילדים קטנים, הם צריכים את 'רחוב סומסום' כדי ללמוד. תציל את ציפורת וחבריה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תמצא משהו אחר לסגור במקום!". המכתב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעימות הנשיאותי הראשון מול הנשיא המכהן ברק אובמה שנערך השבוע, הבהיר מיט רומני כי יפסיק את הסבסוד לערוץ PBS שמשדר את תכנית הילדים הפופולרית. "אני אוהב את ציפורת, אבל לא אמשיך להוציא כסף על דברים שאנחנו צריכים ללוות כסף מסין בשביל לממן אותם".

לפי סקר כלל-ארצי שערכה רשת CNN, בעימות, שהתמקד במדיניות פנים ובפרט בנושאי ממשל וכלכלה, ניצח מיט רומני. לעומת 67% מהנשאלים שהעניקו לרומני את הניצחון, רק אחד מתוך ארבעה סבור שאובמה הוא המנצח. "אף מועמד לנשיאות לא עבר את ה-60% בשאלה זו, מאז הפעם הראשונה שהיא נשאלה ב-1984", אמר עורך הסקר של CNN, קיתינג הולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully