וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקה שחורה בבית הלבן: צפו באובמה שר בלוז

22.2.2012 / 11:30

נשיא ארה"ב הצטרף בשירה לאמן האגדי בי-בי קינג במהלך ערב מוזיקה שחורה במעונו, בו השתתפו גם ג'ף בק ומיק ג'אגר. "המוזיקה הזאת מדברת על משהו אוניברסלי", התרגש הנשיא

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל)

נשיא ארצות הברית הפגין אתמול (שלישי) את כישוריו הווקאליים במהלך אירוע הצדעה למוזיקת הבלוז, שנערך בבית הלבן כחלק מחודש היסטוריית הקהילה השחורה במדינה. הנשיא הצטרף למוזיקאי האגדי בי-בי קינג בקלאסיקת הבלוז "Sweet Home Chicago".

לצד קינג בן ה-86, השתתפו באירוע המוזיקלי גם סולן להקת ה"רולינג סטונס", מיק ג'אגר, הגיטריסט המהולל ג'ף בק ואמן הבלוז באדי גאי.

לאחר שבאדי גאי הפציר באובמה לעלות לבמה, קיבל הנשיא לידיו את המיקרופון ממיק ג'אגר והצטרף לקינג בשיר המפורסם על העיר שיקגו, בה התגורר אובמה במשך שנים לפני שנבחר לנשיאות.

"מוזיקת הבלוז מדברת על משהו אוניברסלי", אמר אובמה לקהל בתחילת הערב. "כולם עוברים בחייהם אושר כמו גם כאב, ניצחון לצד סבל. המוזיקה הזו מצליחה להביע את כל הדברים האלה, לפעמים אפילו רק במילה אחת או בתו אחד".

זוהי אינה הפעם הראשונה שהנשיא שר בציבור - רק לפני מספר שבועות השתתף אובמה באירוע צדקה בניו יורק, במהלכו הצטרף בשירה לזמר הנשמה אל גרין, לתדהמת הקהל באולם.

תזכורת: אובמה שר אל גרין

תאונת דרכים 4 כלי רכב סמוך לצור הדסה, ינואר 2012. חדשות 24
תאונת דרכים 4 כלי רכב סמוך לצור הדסה, ינואר 2012/חדשות 24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully