וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שתלמידיה צפו בתמונותיה בעירום: "אבדה פרנסתי"

11.9.2014 / 11:40

לדברי המורה, אשר מלמדת בתיכון בדרום הארץ, התמונות צולמו בטלפון הנייד שלה. מכיוון ש"לא קיבלה הדרכה נכונה", היא לא ידעה שה"ענן" מעביר אותן גם לטאבלט. "עולמי חרב בבת אחת"

כיתה מאמצת משפחה. ShutterStock
"אני לא מבינה מאיפה זה נפל עליי, זאת הפרנסה שלי"/ShutterStock

"עולמי חרב עליי בבת אחת" – כך תיארה הבוקר (חמישי) את תחושותיה המורה, אשר תמונות העירום שלה הגיעו לידי תלמידיה בבית ספר תיכון בדרום הארץ. הדבר קרה לאחר שהיא השאילה לאחת התלמידות בשיעור את הטאבלט שלה, ובו היו התמונות האישיות. לאחר האירוע, הוציא אותה בית הספר לחופשה בתשלום, וייתכן שבהמשך היא אף תיאלץ להחליף את מקום עבודתה. "אני לא מבינה מאיפה זה נפל עליי. זאת הפרנסה שלי, אני מממנת באמצעותה את ילדיי", אמרה בשיחה עם וואלה! חדשות.

היא תיארה את השתלשלות האירועים וסיפרה שהיא צילמה את התמונות האישיות בטלפון הנייד שלה, ולא בטאבלט. "לא ידעתי שיש דבר כזה שנקרא 'ענן'", היא סיפרה. מסתבר שהתמונות האינטימיות עברו באמצעות האפליקציה בין המכשירים שהיא מחוברת אליהם באותה כתובת דואר אלקטרוני, וכך הגיעו התמונות גם למכשיר הטאבלט. "לאחר שנתתי את הטאבלט לאחת התלמידות כדי שתוכל לעקוב אחר החומר בשיעור, אחד מהתלמידים לקח אותו ממנה. לא ידעתי שאפשר לראות את התמונות הפרטיות שצילמתי בטלפון שלי דרך המכשיר". כעת, היא מוטרדת גם מפרנסתה. "אני אוהבת את העבודה שלי, אבל עכשיו איפה אעבוד עכשיו?".

פרקליטה של המורה, עו"ד יובל חרש, אמר כי "נעשתה במקרה הזה חדירה לפרטיות המורה". לדבריו, בית הספר היה אחראי להדרכה נכונה על המכשיר שהעניק לה, ולכן האחריות על התקרית מונחת לפתחו. "היא לא הייתה מודעת לדברים האלו ולא עשו לה הדרכה נכונה לטאבלט. היא לא הבינה שכל מה שהיא מצלמה לטלפון עובר ישר לטאבלט בגלל המייל המשותף. אנחנו דורשים מבית הספר שיתנצל, נעשה שימוש נגדה בחומרים פרטיים". עו"ד חרד הוסיף כי הם שלחו מכתבי התראה לפני תביעה נגד בית הספר ונגד הורי התלמיד. "היא הקורבן פה", הבהיר.

לקריאה נוספת:
צילומי העירום שדלפו לרשת יככבו בתערוכה חדשה
כוכבות פורנו בעל כורחן | דעה
נערות באילת התלוננו: תמונות עירום שלנו הופצו ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully