וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: החשוד ברצח אשתו בירושלים - דקות לאחר המעשה

5.9.2014 / 0:14

אחד השכנים של האישה, בת ה-45, צילם את בן זוגה החשוד ברצח. לחשוד עבר אלים שבגינו ריצה עבודות שירות. בשבוע שעבר התלוננה האישה על תקיפה, ועל החשוד נאסר להתקרב אליה. "הוא איים לרצוח אותה"

צלמים זמניים מורשים

רגעים לאחר שרצח לכאורה את אשתו בנפרד אביטל רוקח, בת 45, תועד החשוד במצלמתו של אחד השכנים סמוך לזירה – דירתה של רוקח בשכונת נווה יעקב בירושלים. אחותה המאומצת של רוקח, רותי, המתגוררת עמה ועם אמן, היא שמצאה את אחותה לאחר שנדקרה, שוכבת בשלולית של דם. "הוא איים עליה כמה פעמים. הוא איים לרצוח אותה ואפילו נעצר ושוחרר בשבוע שעבר. לכן זה לא הפתיע אותה", סיפרה האחות המאומצת.

גורמים במשטרה סיפרו שהחשוד נעצר בשישי האחרון, וכי בעברו אירוע אלים משנת 2004 שבגינו נשפט וריצה עבודות שירות. בנוסף, לפני כשנתיים החשוד גנב מרוקח טלפון סלולרי. לדברי הגורמים, ביום חמישי האחרון התגלע ויכוח בין השניים, ובמהלכו אחז החשוד בידה של הנרצחת בחוזקה, וזו התלוננה על תקיפה. בית משפט השלום האריך אז את מעצרו ביממה, והוא שוחרר בתנאים מגבילים שכללו צו הרחקה ממנה למשך 90 יום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה מצאה אותו כשידיו מגואלות בדם. בן הזוג סמוך לזירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר האירוע בשבוע שעבר, בנה של רוקח הביע חשש שאביו יגיע לבית אמו ויפגע בה. בעקבות כך, נשלחה ניידת שבה הובאה רוקח לתחנת המשטרה, שם הוצע לה לעבור למקלט לנשים מוכות, אולם בתום התייעצות עם בני משפחה וחברים - היא סירבה.

הדיווח הראשוני על הרצח התקבל במוקד 100 של המשטרה. קצין יחידת הסיור של תחנת שפט, שהגיע למקום, הבחין בסמוך למקום בגבר שידיו מגואלות בדם ועצר אותו. במקביל, הגיעו שוטרי סיור לכתובת והבחינו באישה דקורה בחדר המדרגות מחוץ לדירתה. בסריקות שערך קצין היחידה בזירת האירוע הוא איתר את הסכין בין השיחים במקום. חוקרים וזיהוי פלילי פועלים בזירה. צוותי מגן דוד אדום פינו את האישה במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים, כשהיא סובלת מחבלות בפלג גופה העליון. עם זאת, כעבור זמן קצר נקבע מותה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תיעוד: בן זוגה של הנרצחת זמן קצר לאחר הרצח. מערכת וואלה! NEWS
החשוד ברצח ליד הזירה, דקות לאחר המעשה/מערכת וואלה! NEWS

סיני ג'אבר, שנתקל בבן הזוג זמן קצר לאחר המעשה, סיפר כי ראה גבר עם דם על הידיים שאחז בסכין והלך ברחוב. "הבנו שקרה משהו, אז הלכנו ותפסנו אותו", סיפר ג'אבר. "למשטרה לקח הרבה זמן להגיע למקום, גם לאמבולנס". הוא עוד סיפר כי שאל את האיש מדוע רצח את רעייתו, וזה השיב: "כי היא הולכת עם גברים נשואים".

בני הזוג היו פרודים זה שלוש שנים, ולהם שלושה ילדים משותפים. הנרצחת ואחותה מתגוררות יחד עם אמם, אך זו מאושפזת בבית החולים הדסה הר הצופים לאחר שעברה ניתוח.

(עדכון ראשון: 21:26)

זירת הרצח של האישה על ידי בעלה בנווה יעקב – 4.9.2014. נועם מושקוביץ
זירת הרצח בירושלים/נועם מושקוביץ
זירת הרצח של האישה על ידי בעלה בנווה יעקב – 4.9.2014. נועם מושקוביץ
חוקרים וזיהוי פלילי פועלים בזירה/נועם מושקוביץ
זירת הרצח של האישה על ידי בעלה בנווה יעקב – 4.9.2014. נועם מושקוביץ
זירת הרצח של האישה על ידי בעלה בנווה יעקב – 4.9.2014/נועם מושקוביץ
זירת הרצח של האישה על ידי בעלה בנווה יעקב – 4.9.2014. עוזי פרלמוטר, תיעוד מבצעי - מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח של האישה על ידי בעלה בנווה יעקב – 4.9.2014/מערכת וואלה! NEWS, עוזי פרלמוטר, תיעוד מבצעי - מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully