וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל תקף נהג מונית ערבי על רקע גזעני

לוואלה! חדשות נודע כי אורי דהן, המשרת ביחידה קרבית וחברו יצחק פרטוש, נעצרו בחשד שתקפו נהג מונית בירושלים ושדדו אותו. ברשותם נמצאו גם סמים. בשבת אירע מקרה דומה בעיר

תופעת כנופיות פלסטיניות שודדות נהגי מוניות. טל אנגלנדר
נהג המונית נפצע באורח קל במהלך המאבק עם השניים/טל אנגלנדר

אורי דהן, חייל צה"ל בן 19 המשרת ביחידה קרבית, חשוד כי תקף אתמול (רביעי) יחד עם חברו יצחק פרטוש נהג מונית ערבי בירושלים על רקע גזעני, ושדד ממנו כסף - כך נודע לוואלה! חדשות. בעקבות המאבק של השניים עם נהג המונית, האחרון איבד שליטה על מכוניתו ונפצע באורח קל. צוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים שערי צדק בבירה.

זמן קצר לאחר מכן נעצרו השניים, ועל גופם נמצאו סמים. בחקירתו הודה דהן, שאביו עובד במשרד ראש הממשלה, כי תקף את הנהג מכיוון שהוא ערבי. עם זאת, הוא טען כי עשה זאת בשל חשש שהנהג מתכוון לחטוף אותו.

ההסבר שסיפק דהן לא עולה בקנה אחד עם ממצאי המשטרה ועם עדות הנהג, שלפיה הותקף ללא כל סיבה. במשטרה מעריכים כי הנהג, שאין לו עבר פלילי או ביטחוני, לא היה מסוגל להשתלט על שני הצעירים גם אם היה רוצה בכך, ועדותו נמצאה אמינה. נוסף על כך, השניים שדדו את הנהג על פי החשד, ומנגד – לא הגישו תלונה במשטרה על ניסיון חטיפה כלשהו.

המשטרה מייחסת לשני החשודים עבירות של שוד על רקע גזעני ואחזקת סמים, וביקשה להאריך את מעצרם בשישה ימים. בית משפט השלום בירושלים החליט להיענות חלקית לבקשה, והאריך את מעצרם בארבעה ימים בלבד.

ביום שבת אירע מקרה נוסף של תקיפת נהג מונית ערבי על רקע גזעני. מאיר הלוי ומשה חנוכה, צעירים תושבי העיר, נעצרו על ידי שוטרי מרחב מוריה לאחר שתקפו נהג מונית ערבי ברחוב הרצוג בעיר, גרמו נזק לרכבו ושדדו ממנו 70 שקלים. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו של הלוי בשלושה ימים ואת מעצרו של חנוכה בחמישה ימים. היום הוארך מעצרו של חנוכה בשלושה ימים נוספים. בדיון שנערך היום נחשף כי לאחר השוד קרא חנוכה קריאות גזעניות לעבר הנהג הערבי. השניים מכחישים את החשדות המיוחסים להם.

עוד בוואלה! חדשות
ה"פגע וברח" ברמלה: הנערה נדרסה, אחיה ניצל בנס
הקצין שנפצע בגולן טיפל בפצועים מהקרבות בסוריה
אישום: שני תושבי הצפון הופעלו על ידי חיזבאללה

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully