וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת תל אביב ביקשה לעצור אדם ללא ראיות - וננזפה

5.8.2014 / 22:32

אדם שהגיע לבית החולים עקב כוויות וסירב להסביר את מקורן הפך לחשוד בהצתת מכונית שאירעה במקביל. שופט בית משפט השלום דחה את הבקשה ולעג למשטרה: "תודה שאתם בודקים את ערנותי"

מטה משטרת מחוז תל אביב. יותם רונן
צירוף המקרים הספיק למשטרה כדי לבקש מעצר. תחנת תל אביב/יותם רונן

סיפור קפקאי נוסח משטרת מחוז תל אביב: שוטרי המחוז ביקשו להאריך את מעצרו של אדם שהגיע לבית החולים עם כוויות וסירב להסביר ממה נגרמו. באותו זמן הוצתה מכוניתה בצפון העיר, ועבור שוטרי המחוז די היה בצירוף מקרים זה כדי לחשוד באותו אדם כאחראי לאירוע. שופט בית משפט השלום בתל אביב, שמאי בקר, דחה היום (שלישי) את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, ונזף בה בשל דרישתה זו ללא כל ראיות הקושרות אותו למקרה.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
נעצר מפקד החוליה שחטפה את הנערים; הפעולה הוכוונה מעזה
חוזרים לשגרה: לאילו הקלות זכאים הסטודנטים?
הקצין שחדר למנהרת הטרור ביקר את הורי הדר גולדין

תושב העיר הגיע לבית החולים וולפסון שבחולון עם כוויות בידו, מעט אחרי שבמשטרה התקבל דיווח על הצתת מכונית בצפון תל אביב. לטענת נציג המשטרה בדיון יוני הירשהורן, כאשר הגיעה ניידת לבית החולים, ביקש החשוד לעזוב את המקום וסירב להסביר ממה נגרמו הכוויות. השופט לעג למשטרה על דרישתה להאריך את מעצרו של החשוד רק על סמך סירובו.

"העפתי מבט בשעון, השעה 16:37 וסברתי כי העייפות מהימצאות באולם משעה 9:00 היא שמעלימה מעיני את הקשר בין החשוד לבין האירוע המתואר בכתב האישום", כתב השופט בהחלטתו. "שאלתי בעדינות את הטוען (נציג המשטרה - ג"ג) אם עייפותי היא לרועץ, אולם בהגינותו השיב לי שלא. סוף דבר שלא מצאתי, חי נפשי, כל ראיה הקושרת בין החשוד לבין הצתת הרכב בצפון תל אביב".

השופט סיים לנמק את החלטתו: "אני מורה על שחרור החשוד לאלתר ומודה למשטרה שבודקת את ערנותי גם בשעה זו". החשוד יוצג על ידי עורך הדין רוני הרניק מהסנגוריה הציבורית.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully