וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום ברצח דדון: דקר אותה בכל גופה והותירה למות

9.7.2014 / 12:00

חוסיין חליפה מאעבלין נאשם שהסיע את הצעירה במונית שלו ורצח אותה בחניון נטוש במגדל העמק. חרף הערכת השב"כ, כתב האישום לא מייחס לו מניע ברור. אמה של שלי התמוטטה בבית המשפט

צילום: ערן גילווארג, חדשות 10; עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד חוסיין חליפה, בן 34 מהיישוב אעבלין שבגליל, בגין הרצח של שלי דדון בת ה-20 במגדל העמק בתחילת מאי. על אף הערכת השב"כ שלפיה המניע לרצח היה לאומני, כתב האישום אינו מייחס לחליפה מניע ברור למעשה. במהלך הדיון, אמה של שלי, אלינה דדון, התמוטטה באולם בית המשפט.

על פי כתב האישום, ב-2 במאי יצאה שלי בשעות הבוקר מביתה שבעפולה בדרכה לראיון העבודה. חליפה, שעבד כנהג מונית, אסף אותה במונית שלו במגדל העמק. במהלך הנסיעה התפתחה בין השניים שיחה שתוכנה לא ידוע, ואחריו סטה הנהג מסיבה לא ברורה ממסלול הנסיעה והסיע את שלי למגרש חנייה נטוש בפאתי אזור התעשייה בעיר. שלי, שהחלה לחשוש בשלב זה, התקשרה לבת דודתה ופתחה עמה בשיחה, שבמהלכה לחשה לבת דודתה כי היא נמצאת "במונית – אחת המפחידות" וכי היא "לא נושמת". לאחר מכן השיחה נותקה.

עוד על רצח שלי דדון:
משפחתה של דדון: לא היה לנו ספק שהמניע לאומני
משפחות דדון ויפרח נפגשו: "שלי ואיל איחדו את העם"
"להכריז על הרצח של שלי דדון כפיגוע טרור"

שלי דדון בת עשרים מעפולה שנרצחה היום ליד מגדל העמק. מאי 2014. מתוך עמוד הפייסבוק, אתר רשמי
ניסתה להגן על עצמה. שלי דדון/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק

בשלב זה, על פי כתב האישום, החליט חליפה לרצוח את שלי. בהגיעם למגרש, לפי כתב האישום, עצר חליפה את המונית ויצא ממנה. הוא נטל סכין ארוכה וחדה ודקר את שלי שוב ושוב, בעת שהיא מנסה להימלט מפניו, ללא הצלחה. "במשך דקות איומות, גם כשהיא נגררת על ידו ממקום למקום, דקר הנאשם את שלי דקירות עמוקות; במותניה, בגבה, בגרונה, באמתה, בירכה, בחזה ובאחוריה - ללא רחם", נכתב בכתב האישום. "שלי נאבקה בנאשם, ניסתה להגן על עצמה מפניו באמצעות ידיה ואף שרטה אותו, אך לא היה בכך די. לבסוף, השאיר אותה הנאשם, במגרש, מתבוססת בדמה ונסע מהמקום. שלי נותרה במגרש, שכובה על גבה, פצועה ודקורה, עד למותה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"החוקרים הכריחו אותי להודות"

לאחר המעשה, כך עולה מכתב האישום, נמלט חליפה מהמקום, ובדרך השליך את הטלפון הנייד של שלי דרך חלון המונית. בהמשך הוא השליך את ארנקה בכפר חג'אג'רה, ושב לביתו. כתב האישום מייחס לחליפה גם ניסיון לטשטש את הראיות על ידי כך שניקה את המונית. "במעשיו גרם הנאשם למותה של שלי בכוונה תחילה וזאת לאחר שהחליט להמיתה והמיתה בדם קר בלא שקדמה התגרות בתכוף למעשה", נכתב בכתב האישום.

חליפה נאשם ברצח, בהחזקת סכין שלא למטרה כשירה ובשיבוש מהלכי משפט. אף שחליפה הודה במעשה ואף שחזר אותו לפני כשבועיים וחצי בזירה, בדיון בבית המשפט היום הוא כפר באשמה. "לא עשיתי את זה", טען הנאשם. "הודיתי ברצח ושחזרתי כי החוקרים הכריחו אותי ושברו אותי בחקירה".

לפניות לכתבת: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully