וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה מהחשודים ברצח אבו חדיר שחזרו את המעשה

7.7.2014 / 10:13

שלושה מששת החשודים ברצח מוחמד אבו חדיר בשבוע שעבר בירושלים שחזרו במהלך הלילה את המעשה. אמש הודה אחד מהם בחקירתו כי אכן היה שותף לרצח ולאחר מכן הפליל את חבריו, שהודו אף הם

צילום: דוד קורן, יאיר אלטמן, גדעון צנטנר, צילומי אבטחה; עריכה: גדי וינסטוק

שלושה מהחשודים ברצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר שחזרו הלילה (שני) את המעשה. אמש הודה אחד מהם בחקירתו כי אכן היה שותף לרצח ביום רביעי שעבר בירושלים. לאחר מכן הפליל את חבריו והוביל לכך שכמה נוספים הודו גם הם בשותפות במעשה.

אמש הורה בית משפט השלום בפתח תקווה על הארכת מעצרם של חמישה מהחשודים בשמונה ימים. מעצרו של חשוד שישי הוארך בחמישה ימים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם ב-15 ימים. עדיין נאסר על החשודים להיפגש עם עורכי דינם, ואלה מתכוונים לערער על החלטה להאריך את המעצר.

רצח הנער הערבי - סיקור מיוחד:
נתניהו שוחח עם אביו של הנער שנרצח: "רצח מתועב"
המהומות נמשכות: עשרות עצורים ברחבי הארץ
היסטוריה של טרור יהודי: מג'ק טייטל עד גולדשטיין

6 יהודים נעצרו בחשד לרצח הנער הערבי משועפאט. צילום מסך
סרטון האבטחה בהם נראים כמה מהחשודים ברצח/צילום מסך

אתמול בצהריים הותר לפרסום כי שישה יהודים מאזור ירושלים נעצרו לפנות בוקר בחשד לרצח הנער הפלסטיני משועפאט. במשטרה גוברת ההערכה שהרצח נעשה על רקע לאומני. ככל הנראה, ששת החשודים אינם משתייכים לימין האידיאולוגי, אלא לארגונים קיצוניים אחרים.

גורם בכיר המעורה בפרטי החקירה סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות: "הפאזל מתחיל להסתדר לנו, והרקע למעשה לאומני. החוקרים מצליחים להבין מה קרה שם בשעות הקריטיות", אמר הגורם על השעתיים מהרגע שנחטף הנער מביתו בשועפאט ועד שנרצח בגבעות של יער ירושלים. בסרטון אבטחה שהגיע לידי המשטרה נראים שני בני אדם הולכים בסמוך לחנות שממנה נחטף לכאורה הנער בליל הרצח.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח הבוקר בטלפון עם חוסיין אבו חדיר, אביו של מוחמד שנרצח בשבוע שעבר בירושלים. "אני מבקש להביע את הזעזוע שלי ושל אזרחי ישראל מהרצח המתועב", אמר לו נתניהו. "פעלנו מיד לאתר את הרוצחים, הם יגיעו למשפט וימוצה איתם הדין. אנו שוללים כל התנהגות אכזרית, ורצח הבן שלך הוא מתועב ואינו יכול להיות מקובל על שום בן אנוש".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully