וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את שני ילדיו בשל סכסוך עם גרושתו

6.7.2014 / 9:59

אברהם לוי, בן 42 מישרש, נאשם כי בעת שילדיו, בני 11 ו-10, היו בביקור מארה"ב הוא לקח אותם לדירתו, כפת אותם, כיסה את עיניהם ושיסף את גרונותיהם. "אכזריות יוצאת דופן"

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד אברהם לוי, תושב ישרש בן 42, בגין רצח ילדיו ישי בן 11.5 ושרה בת 10 לפני כחודש. על פי כתב האישום, שהגיש עו"ד אנה אבידוב מפרקליטות מחוז המרכז, לוי רצח את שני ילדיו הקטנים בעקבות סכסוך מתמשך עם גרושתו, אם הילדים, בעניין משמורתם.

על פי כתב האישום, הילדים, אשר שהו במשמורת האם בארצות הברית, הגיעו לישראל כדי לבלות את חופשת הקיץ במחיצת הנאשם. ביום הרצח, נע לוי לדירתו עם הילדים, שם, כך על פי כתב האיש, הוא שכנע אותם להניח לו לכרוך על ראשיהם כיסויי עיניים מבד ולכבול את ידיהם מאחורי גבם באמצעות אזיקונים, שרכש במיוחד למטרה זו.

עוד על הרצח בישרש:
הותר לפרסום: שרה וישי נרצחו בידי אביהם במושב
רצח הילדים בשפלה: בני משפחת האב הרסו את ביתו
הרצח בשפלה: "האם התריעה שהאב עלול לפגוע בילדים"

ישי ושרה, הילדים שנרצחו בידי אביהם בישרש. צילום רפרודוקציה, באדיבות המשפחה
הילדים שנרצחו, ישי ושרה/באדיבות המשפחה, צילום רפרודוקציה

בהמשך הורה האב לילדים הכפותים לכרוע על ברכיהם כשפניהם לארון הקיר שבחדר השינה בדירה. אז, על פי כתב האישום, הוא ניגש אליהם מאחור כשבידו סכין ושיסף את גרונותיהם של הילדים בזה אחר זה, באבחה אחת ובעוצמה רבה. לאחר מכן הוא הניח את גופות הילדים על שמיכה והשליך את הסכין בסמוך לגופות. בהמשך, על פי כתב האישום, הוא שטף את עצמו מדם הילדים, לבש בגדים נקיים ונסע לתחנת משטרת רמלה כדי להסגיר את עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"רכש מראש סכין ואזיקונים"

מכתב האישום עולה כי לוי ורעייתו קרן התגרשו ב-2006 על רקע אלימות שלו כלפיה. האלימות לא פסקה גם אחרי הגירושים, ובשלב מסוים אף נאלצה האישה להימלט עם הילדים למקלט לנשים מוכות ולהסתתר שם יותר מחצי שנה. ב-2011 עזבה קרן לארצות הברית עם ילדיה באישור בית המשפט לענייני משפחה. בשנה האחרונה חלו שיבושים בביקורים של הילדים בישראל, מה שעורר את זעמו של לוי. מכתב האישום עולה כי לקראת אחד הביקורים המתוכנים בתחילת יוני החליט לוי לרצוח את הילדים, רכש את הסכין, אזיקונים ומטפחות בד לצורך כך, וב-11 בחודש הוא ביצע את המעשה המתוכנן.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מצערו של לוי עד תום ההליכים במשפטיים נגדו. בבקשת המעצר הודגש כי הרצח הכפול היה פרי תכנון בדם קר, וכי מדובר בעבירות יוצאות דופן באכזריותן.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ישרש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully