וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנער הערבי שנרצח: "הלם טוטאלי"

2.7.2014 / 18:13

מקורבי מוחמד אבו-חדיר בטוחים שמדובר בנקמה לאומנית וטוענים שהמשטרה ידעה על ניסיונות חטיפה באזור ולא נקטה שום צעד. "במקום לחפש את הפושעים, יורים עלינו גז מדמיע", אמרו

צילום: עומר מירון, מור שאולי, יותם רונן, דוברות משטרה מחוז י-ם, רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: לירון בארי

במשפחתו של מוחמד אבו-חדיר, הנער הערבי שנרצח הלילה (רביעי) ביער ירושלים, מתקשים עדיין לעכל את הבשורה המרה. אביו חוסיין מסתגר בביתו ומסרב לדבר עם אנשים. מדובר באחת מהמשפחות הגדולות והמוכרות בשועאפט, שרבים ממנה יצאו לרחובות והתפרעו לאורך היום בעקבות הרצח. לטענת בני המשפחה, מדובר באירוע נקמה יהודי בעקבות רצח שלושת הנערים. "המשפחה בהלם טוטאלי ממה שקרה. כולם בטוחים פה שמדובר ברצח על רקע לאומני. רק שלשום, באותו אזור, אימא ושלושת ילדיה הקטנים הלכו במקום, ואנשים ניסו לחנוק את אחד הילדים ולהכניס אותו בכוח לרכב וברחו משם", אמרו.

לדברי בני המשפחה, מוחמד עישן סיגריה מחוץ לביתו בשעת בוקר מוקדמת, לפני תחילת צום הרמדאן. לטענתם, הוא הועלה לרכב בכוח על ידי שלושה גברים ונעלם. מאוחר יותר נמצאה גופה חרוכה ועליה סימני אלימות קשים ביער ירושלים. במשפחה טוענים כי מהמשטרה נמסר להם שמדובר בנער, אולם המשטרה מכחישה וטוענת כי הקשר עדיין בבדיקה.

עוד בוואלה! חדשות:
אלפי לוחמי צה"ל קוראים לנקמה ורצח של ערבים
אבו מאזן: ישראל אחראית לחטיפת הנער ולרציחתו
משפחת פרנקל על הנער הערבי: "אין הבדל בין דם לדם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא מצליחים להפנים את מה שקרה". מוחמד אבו-חדיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המשטרה ידעה שיש ניסיונות לחטיפת ילדים בשועפאט, ולא נקטה שום צעד. חווינו את זה כבר לפני שלושה ימים", אמר סמאח עוודאה, מקורב למשפחה. "האבא הוא בעל חנות באזור המסחרי של השכונה וגר לא רחוק משם. הוא ביחסים טובים עם כולם והוא עובד כסוחר לדברי חשמל ואלקטרוניקה. הוא לא מצליח להפנים את מה שקרה".

מחמוד, דודו של מוחמד, אמר מוקדם יותר היום לוואלה! חדשות כי היו עדי ראייה לחטיפה שאף ניסו לרדוף אחרי כלי הרכב אליו הוכנס הנער, וכי הם בטוחים שמדובר בתגובה לרצח הנערים שהובאו אתמול לקבורה. "אין לי ספק שהרצח בוצע על רקע לאומני כנקמה על רצח שלושת הנערים הישראלים", קבע הדוד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לדבריו, למשטרה הועבר דיווח בנושא מיד והיא הייתה יכולה לאתר במהירות את כלי הרכב והחוטפים, אולם איחרה בתגובתה. עוד ציין כי בידי המשטרה סרט וידאו המתעד את החטיפה, שבו ניתן לראות את כיצד מכניסים את הנער למכונית. לטענתו, מדובר באותו כלי רכב שרק לפני יומיים ניסו לחטוף באמצעותו נער לא הרחק משם.

"קשה לנו מאוד. אנו לא יודעים מי עשה את זה לאחיין שלי אבל לא משנה לנו. במקום ללכת לחפש את הפושעים, המשטרה יורה גז מדמיע עלינו", הוסיף מחמוד. "גם ככה קשה לנו, ועכשיו אנו צריכים להתמודד גם עם הצרות של המשטרה. היה סרטון אבטחה שבו רואים שלושה בחורים מעלים בכוח את הנער לרכב הונדה שחורה. לא רואים אם הם יהודים או ערבים".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אמר כי "בוצע רצח מזעזע וברברי" וגינה אותו בתוקף. "זו אינה דרכנו ואני סומך על כוחות הביטחון שיביאו לדין את האשמים. אני קורא לכולם לנהוג באיפוק, להוציא את האלימות מכל סוג מחוץ לתחום ולפעול להרגעת הרוחות", אמר ברקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully