וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר מקריית גת רצח את אשתו והתאבד

2.7.2014 / 2:13

אזרחים שמצאו את גופת הגבר בחצר הזעיקו את המשטרה. ככל הנראה רצח את אשתו שהייתה מרותקת לכיסא גלגלים כדי לגאול אותה מייסורים. השכנים: "היה בעל מסור וטיפל בה בהתמדה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צוותי מד"א קבעו את מותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר ואישה כבני 70 נמצאו הלילה (רביעי) כשהם ללא רוח חיים ברחוב שאול המלך בקריית גת, על פי החשד, הגבר, התאבד לאחר שרצח את אשתו. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותם של השניים במקום.

הגבר נמצא על ידי אזרחים כשהוא מוטל בחצר הבניין. האזרחים הזעיקו את המשטרה למקום ובבדיקה שנערכה בדירתו נמצאה גופת האישה, כשהיא ללא רוח חיים ועל גופתה סימני אלימות קשים. על פי החשד, הגבר קפץ מחלון הדירה בקומה התשיעית, לאחר שרצח את אשתו. כוחות משטרה רבים בפיקוד מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה אלי כזרי, הגיעו אל זירת האירוע ופתחו בחקירת נסיבותיו. בנוסף, זומנה למקום גם מעבדת זיהוי פלילי ניידת.

עוד כותרות בואלה! חדשות:
מומחה סאונד: "הקולות בהקלטה הם יריות - בוודאות"
חיסול בצפון: מת מפצעיו אחיו של העבריין מיכאל מור
נתניהו: "אם יהיה צורך, נרחיב הפעולה נגד חמאס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככל הנראה קפץ מחלון הדירה לאחר שרצח את אשתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית בזירה עולה כי האישה הייתה חולה ובמצב סיעודי והייתה מרותקת לכיסא גלגלים. ככל הנראה הבעל רצח אותה כדי לגאול אותה מייסוריה. השכנים של בני הזוג סיפרו לוואלה! חדשות כי הבעל סעד את אשתו במסירות רבה וטיפל בה במשך כל היום ובהתמדה.

אלכס, בעל קיוסק שנמצא בצמוד לבניין, סיפר כי "ראינו את המשחק ואז שמענו בום של נפילה. רצנו וראינו גופה. אחרי שתי דקות הגיע מגן דוד אדום שקבע את מותו. ואז השוטרים הבינו שיש עוד גופה למעלה".

מפקד תחנת קריית גת, סגן ניצב עופר שומר, סיפר בזירה: "בסביבות השעה 1:30 הוזעקה ניידת על ידי אזרחים, לאחר שראו גופה של גבר פה ברחוב. ניידת שהגיעה סרקה ואכן זיהתה אדם שנמצא מוטל. הסיירים עשו עבודה מקצועית ותוך זמן קצר תחקרו והבינו שמדובר באירוע מורכב. הם עלו לקומה התשיעית ולאחר שהדלת הייתה נעולה, הם הזעיקו כוחות נוספים שפרצו את הדלת. אז הם גילו שמדובר כנראה בחשד לרצח והתאבדות". סגן ניצב שומר הוסיף כי "אנחנו בתחילתה של החקירה, מתחקרים שכנים, בודקים את האירוע, בודקים את הרקע ונדווח על המניע בהמשך החקירה. המשפחה לא מוכרת ואין תלונות קודמות".

לפני שלושה שבועות נמצאה גופת אישה בת 77, עם סימני חבלה קשים בראשה, בביתה בכפר מג'דל כרום שבגליל העליון. בעלה בן ה-84 נעצר בחשד לרצח. מפקד תחנת משטרת כרמיאל הסמוכה, רב-פקד שייח עמג'אד, סיפר באותו יום כי בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר טלפן החשוד לאחד מבניו, שגר בכפר, ואמר לו: "תבוא, רצחתי את אמא". לדברי קצין המשטרה, "הבן ההמום הגיע לבית הוריו, מצא את אמו כשהיא מתבוססת בדמה בחדר השינה במיטה. הוא הזעיק למקום אח נוסף שמתגורר בכפר והשניים הזעיקו למקום את כוחות המשטרה ואת מד"א".

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully