וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האנס המסמם": חשד ששני חבריו פעלו באותה שיטה

25.6.2014 / 20:06

המשטרה החוקרת את הפרשה, במסגרתה נעצר בן 37 בחשד שאנס עשרות נשים אחרי שסימם אותן בסם אונס - עצרה שני גברים נוספים. החשוד המרכזי עומת עם אחת המתלוננות ומעצרו הוארך

צילום: אבי אשכנזי

התפתחות בחקירת האנס המסמם: אחרי שהיום (רביעי) הוארך בשבוע מעצרו של בן ה-37 שחשוד כי אנס נשים אחרי שסימם אותן באמצעות החדרת סם אונס למשקה שלהן, עצרה המשטרה שניים מחבריו – שלפי החשד פעלו באותה הצורה. בנוסף, במשטרה הצליחו לאתר נשים נוספות שכנראה נפלו קורבן למעשים, פרט לעשרות הרבות שכבר ידוע עליהן. אחת מהן כבר עומתה עם החשוד.

החוקרים טוענים כי מעבר לחשדות לגבי האונס, החשוד המרכזי צילם את הנשים בעת קיום יחסי המין ואף הפיץ את התמונות. האיש, שהכיר את הנשים דרך אתר הכרויות באינטרנט, הופלל בסופו של דבר על ידי סוכנת סמויה. עם זאת, טרם התקבלו תוצאות בדיקת המעבדה בנוגע לאפשרות של הימצאותו של סם אונס בכוס שהגיש לשוטרת עמה הוא נפגש בצפון תל אביב בסוף השבוע.

דפוס פעולה

בית המשפט כבר התיר לפרסם את שמו של החשוד, אולם סנגורו ביקש דחייה עד מחר כדי להגיש ערר - שכן לטענתו פרסום זה יפגע בשמו הטוב, ובשמה של אמו, דוקטור בתפקידה. לעומת זאת, נציגת המשטרה רב-פקד רונה פינגולווי-מורד ביקשה להתיר את פרסום שמו ותמונתו של החשוד כדי לקדם את החקירה ועל מנת לאתר קורבנות נוספים. במהלך הדיון אישרה החוקרת שהגיעו מתלוננות ושצפויות כאלה נוספות.

באופן לא שגרתי במקרים חמורים כמו זה, הגיעו רבים מבני משפחתו של החשוד לאולם בית משפט השלום בתל אביב כדי לחזק את יקירם. בתום הדיון הם הפריחו לעברו נשיקות באוויר וקראו לו להתעודד.

השופט שמואל מלמד הורה להאריך את מעצרו וקבע בין היתר כי נדרשות פעולות חקירה נוספות. "מאז תחילת הפרשה בוצעו מספר פעולות חקירה והחשוד נחקר מספר פעמים", אמר והוסיף כי החשד הסביר נגד החשוד התחזק ונוספו ראיות. "אין מדובר בשלוש מתלוננות בלבד כפי שהצהיר בא כוח החשוד, כי אם יש ראיות נוספות המצביעות על דפוס פעולה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • סם אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully