וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים בניסיון החיסול הכושל בבת ים

24.6.2014 / 11:46

השניים, תושבי חולון, ניסו על פי החשד לרצוח עבריין בבית קפה בטיילת בעיר, אך מעצור בנשק מנע זאת ברגע האחרון. ככל הנראה מדובר בטעות בזיהוי. הם יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

שני תושבי חולון נעצרו היום (שלישי) בחשד שניסו להתנקש בעבריין בטיילת בבת ים באוקטובר האחרון. על פי הערכת המשטרה, השניים טעו בזיהוי, וכשלו ברגע האחרון עקב מעצור בנשק. מפרטי החקירה עולה כי אחד החשודים ניצל בעצמו מניסיון חיסול לפני כשנה. החשודים יובאו בשעות הצהריים לדיון בבקשה להאריך את מעצרם ב-15 יום.

בחודש אוקטובר 2013 החנה אלמוני לבוש פאה וכובע קסקט את האופנוע שלו מרחק קצר מסניף של "קפה ג'ו", והחל לצעוד לכיוונו. לדברי עדי ראייה, כשהגיע ליעדו, שלף החשוד אקדח וכיוון אותו מטווח אפס לעבר אחד מיושבי המקום. ככל הנראה הוא לחץ על ההדק – אך האקדח לא ירה. לאחר כמה ניסיונות ולאחר שטלטל את הנשק באוויר, נמלט רגלית מהמקום, עלה על אופנועו ונעלם.

עוד בוואלה! חדשות:
לפני נאום משפחות החטופים: מתקפה על ישראל באו"ם
חייל ביחידה מובחרת חשוד ברצח מאבטח ב-2010
אחיותיו של גיל-עד ללוחמים: ”לא ישנות מאז החטיפה”

חוקרי ימ"ר תל אביב בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, סבורים כי המתנקש שנכנס לבית הקפה פעל במהירות ולא זיהה את יעד החיסול. "ברור לנו לחלוטין שהאיש שלעברו כוון האקדח לא קשור לסכסוך בעולם הפשע והוא לא היה המטרה", אמר גורם בכיר בימ"ר תל אביב. החוקרים סבורים כי היעד לחיסול הוא עבריין בכיר מבת ים שעוסק בהלוואות בשוק האפור, סחיטה ואיומים וכן בתחום סחר הדלק.

החשוד בניסיון הרצח ניצל ממוות לפני כשנה על ידי המשטרה. גורמים בעולם התחתון הניחו מטען חבלה רב עוצמה מתחת למכוניתו שחנתה ברחוב סלמה בתל אביב. המשטרה סבורה כי הרקע לניסיון החיסול הוא נקמה על ניסיון ההתנקשות בשני האחים פרץ בסמוך למכון לרפואה משפטית באבו כביר, בתחילת השנה שעברה. מטען חבלה שהונח בתוך מכוניתם של האחים התפוצץ וגרם לפציעתם הקשה של השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully