וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ילדה בת 5 הותקפה בפרדס חנה; עבריין מין נעצר

שלומי גבאי

19.6.2014 / 10:24

עובר אורח מצא את הילדה בחצר בית כנסת בעיר והשיב אותה לביתה, זאת לאחר שבמהלך הלילה לא דווח על היעדרותה. להוריה סיפרה שהותקפה מינית. השכנים לא הופתעו: "הכתובת הייתה על הקיר"

אילוסטרציה. ShutterStock
הילדה סיפרה להוריה שהותקפה מינית. עבריין מין נעצר/ShutterStock

חשד למעשה מגונה בילדה בפרדס חנה: בת חמש נמצאה הבוקר (חמישי) בחצר בית כנסת ברחוב רמב"ם בעיר, זאת לאחר שלא דווח על היעדרה במהלך הלילה. לאחר שהושבה לביתה, סיפרה הילדה להוריה כי הותקפה מינית במהלך הלילה. המשטרה עצרה חשוד בתקיפת הילדה, עבריין מין מוכר למשטרה שהיה באזור בית הכנסת, והוא הובא לחקירה. גרסת הילדה נבדקת גם היא.

תושבי השכונה לא התפלאו למשמע מעצרו של האיש: "הכתובת הייתה על הקיר, מדובר באדם שעברו ידוע, וכך גם העבירות שעשה". לדבריהם, תושבי השכונה התריעו רבות על מסוכנותו בפני הרשויות. בשלב זה, במשטרה לא שוללים אפשרות שהחשוד הוציא את הילדה בכוח מהבית, ובהמשך היא תועבר לבית החולים בני ציון לשם קביעת אופי עבירות המין שנעשו לכאורה.

בחודש שעבר נעצר עובד זר מהפיליפינים בשנות ה-30 לחייו בחשד שביצע מעשים מגונים בנכדתו של קשיש שבו טיפל בירושלים. עוד הוא חשוד שחשף את הנכדה בת השש ואת אחיה בן התשע לתכנים פורנוגרפיים בטלפון הסלולרי שלו. מי שגילתה את התקיפה לכאורה הייתה אם הילדים, שלאחרונה הבחינה בפגיעה מינית באיברים המוצנעים של בתה.

באותו חודש הוגש אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד תושב העיר בן 27. לפי האישום, לאורך שנתיים עשה האיש מעשי סדום בילד בן שמונה בבית כנסת שכונתי. המקרה הראשון אירע ב-2012 כשהילד, שהיה אז בן שש, נכנס לשירותים בבית הכנסת. הוא אחז בחולצתו של הילד, הפשיטו, ודרש ממנו לבצע בו מין אוראלי. הילד פרץ בבכי, הרים את מכנסיו וברח מהמקום. במקרה אחר הוא ביקש מהילד להיכנס לתוך בית הכנסת תוך שהוא מבטיח כי "יביא לו משהו". לאחר שהילד התלווה אליו אל מאחורי חדר השירותים, הפשיל הנאשם את מכנסיו ואת תחתוניו, אחז באיבר מינו וביקש שוב מהילד לבצע בו מין אוראלי. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully