וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת הרצח של שלי דדון במגדל העמק

אחיקם משה דוד

16.6.2014 / 8:20

כבר ימים אחדים לאחר הרצח בחודש שעבר הודיע השר לביטחון הפנים על התקדמות דרמטית בפרשה, אך מאז נקלעה החקירה למבוי סתום. כעת חלה התפתחות נוספת וייתכן שתביא לפיצוח התיק

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

(צפו בדברי בני משפחתה של דדון באזכרה לפני כשבועיים)

התקדמות בפרשת הרצח של שלי דדון מעפולה: לוואלה! חדשות נודע הבוקר (שני) כי במהלך היממה האחרונה חלה התפתחות מסוימת בחקירת הרצח של הצעירה בת ה-20 במגדל העמק בחודש שעבר, וייתכן שהתפתחות זו תוביל לפיצוח הפרשה. מהות ההתפתחות נתונה לצו איסור פרסום.

כבר שלושה ימים לאחר הרצח מיהר השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' להצהיר כי ישנה התפתחות דרמטית בפרשה, אולם עד מהר התברר כי הדבר אינו מדויק והחקירה נקלעה למבוי סתום. למרות זאת, המשיכו החוקרים במחוז הצפון של המשטרה, בפיקוד ניצב זוהר דביר, וכן שירות הביטחון הכללי לחקור כל אותה העת את הפרשה, וניצב דביר נתן לה עדיפות עליונה. כעת ייתכן שההתפתחות האחרונה תוביל לסיום הפרשה.

עוד על רצח שלי דדון:
30 לרצח שלי דדון: "איך ממשיכים בלעדייך?"
המחאה האדומה של משפחת דדון: "הרוצחים חופשיים"
אביה של שלי דדון למשטרה: "חשבו שזאת הבת שלכם"

שלי דדון בת עשרים מעפולה שנרצחה היום ליד מגדל העמק. מאי 2014. מתוך עמוד הפייסבוק, אתר רשמי
האם הפרשה תגיע לסיומה? שלי דדון/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק

הרצח אירע בתחילת מאי כשהייתה דדון בדרכה לריאיון עבודה. את גופתה איתרו שוטרי סיור במגרש חנייה ליד אזור התעשייה במגדל העמק, ובמקביל דיווחו הוריה על היעדרותה במשטרה. על גופה נמצאו סימני דקירה, ובמשטרה העריכו כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

לפני כחודש הסתייג השר אהרונוביץ' מכיוון החקירה הלאומני ואמר כי אי אפשרות לקבוע בוודאות אם הרקע לאומני או פלילי. דבריו עוררו זעם, בפרט בקרב בני משפחתה של דדון, על כך שהדברים נאמרו בפומבי לפני שהם עצמם עודכנו בפרטים. בעקבות זאת התקשר השר לבית המשפחה והתנצל. אהרונוביץ' טען כי דבריו הוצאו מהקשרם והבהיר כי כל כיווני החקירה עדיין נבדקים, ובראשם הכיוון הלאומני.

הפגנה לזכר שלי דדון בעפולה. שלומי גבאי
"דמנו לא הפקר". העצרת בעפולה בעקבות הרצח/שלומי גבאי

כשבוע לאחר הרצח השתתפו כ-2,000 בני אדם בעצרת לזכרה של דדון בעפולה. המשתתפים הפגינו בגין הפגיעה שהם חשים לטענתם בביטחונם האישי בתקופה האחרונה, וקראו: "דמנו לא הפקר", "היום זו שלי, מחר זה יכול להיות אתה" ו-"מוות לרוצחים". עשרה בני אדם נעצרו לאחר שחסמו כיכר בעיר המובילה לכביש המחבר בין עפולה לג'נין, זרקו אבנים על כלי רכב של ערבים וצעקו "מוות לערבים".

לפניות לכתב: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully