וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוזרת הבית הקליטה את שטרית: 'ניסית לגעת בי'"

במהדורות החדשות של ערוצים 2 ו-10 דווח כי העובדת שטענה כי חבר הכנסת הטריד אותה מינית הקליטה אותו שלוש פעמים והטיחה בו האשמות. הוא התגונן והשיב: "פירשת אותי לא נכון"

מערכת וואלה!

עוזרת הבית לשעבר של חבר הכנסת מאיר שטרית (התנועה) עימתה אותו עם טענתה שהטריד אותה מינית – והקליטה את השיחות עמו. במהדורות החדשות של ערוצים 2 ו-10 דווח כי שטרית, שהפסיד ביום שלישי בבחירות לנשיאות, ניסה לנשק את עוזרת הבית פעמיים ולגעת בה בגב ובירך. על פי הדיווחים, הוא גם עקב אחריה בחדרי הבית.

עוד בפרשה:
מדוע לא עודכן היועץ וינשטיין על החשד נגד שטרית?
שטרית: "כל מעשיי נקיים כשלג, מקווה שדברים יתבררו במהרה"
בתנועה מכים על חטא: "טעינו כשתמכנו בשטרית"

בהקלטה הראשונה, כך דווח, פנתה העוזרת לשטרית ואמרה לו: "ניסית לנשק אותי. זה היה לי לא נעים, אני נשואה ואמא". הוא השיב לה: "יש חיבור בין אנשים, פירשת אותי לא נכון". בהקלטה השנייה נשמעה רעייתו של שטרית, רותי, צועקת על העובדת. בהקלטה השלישית אמרה לו העובדת: "בכל פעם שהגעתי לדירה הייתי דרוכה ומתוחה, ניסית לגעת בי". הוא התגונן: "אני מצטער, הבנת אותי שלא כהלכה, לא מבין על מה את מדברת".

מאיר שטרית בבחירות לנשיאות במליאת הכנסת. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
מאיר שטרית מצביע בבחירות לנשיאות, שלשום/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

בעקבות ההקלטה הראשונה, התרשמו בפרקליטות כי בין שטרית לעוזרת הבית היה משהו. לכן, ביקשו ממנה לשוב ולהקליט – וכך עשתה וחזרה עם שתי הקלטות נוספות. לדברי עורכי דינו של שטרית, הוא חש בסכנה והיה מודע להקלטה. הם גם טענו כי ההקלטות אינן חד משמעיות.

אמש פורסמו בחדשות 10 פרטי ההסכם הסודי שעליו חתם המועמד לנשיאות לשעבר עם עוזרת הבית, שהועסקה בביתו במשך שנה וארבעה חודשים. על פי הדיווח, אחת הסיבות לחתימה על ההסכם הייתה כדי לא לחשוף את העובדה כי היא איימה לתבוע אותו בגין הטרדה מינית. לפי הדיווח, לאחר שפוטרה היא החליטה לדרוש מבני הזוג סכום כסף גדול בגין שורה של מעשים שפגעו לטענתה בתנאי העסקתה, הן מצד חבר הכנסת שטרית והן מצד זוגתו. הטענה החמורה ביותר הייתה ששטרית הטריד אותה מינית פעמים רבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אילוסטרציית נערה. ShutterStock
המידע הגיע למשטרה לפני כשנה וחצי/ShutterStock

לפי הדיווח, באמצע שנת 2012 פנה עורך דינה של העובדת לשטרית, ותבע ממנו, בין היתר, פיצוי על ההטרדות המיניות לכאורה. העובדת תיארה שורת הטרדות מיניות והייתה מצוידת, לטענתה, בראיות משמעותיות המחזקות את גרסתה. שטרית מצדו פנה לפרקליט הבכיר נחום פיירברג, כדי שזה ינהל משא ומתן מולה. בסופו של דבר, חתמו שטרית והעובדת על הסכם סודי, בו נקבע כי הוא ישלם לה סכום של 270 אלף שקלים, והיא מצדה תתחייב לוותר על כל תביעה בעתיד. כמו כן, הוסכם כי אם אחד הצדדים יפר את הסודיות הוא ישלם לצד השני סכום של 250 אלף שקלים.

מוקדם יותר הערב טענו גורמים משפטיים כי המידע בנוגע להסכם הסודי אמנם הגיע לידי המשטרה כבר לפני שנה וחצי, אולם משרד המשפטים עודכן בנושא רק לפני שבועיים, למרות שמדובר במידע רגיש הנוגע לאיש ציבור. לדברי הגורמים, רק לאחר שפורסם כי בין הח"כ שהפסיד בבחירות לנשיאות לבין עוזרת הבית שלו לשעבר קיים הסכם סודי, עודכן משרד המשפטים בכך שנעשו בעבר פעולות חקירה בעניין.

שטרית עצמו התייחס בצהריים לפרסומים האחרונים. עם צאתו מביתו ביבנה אמר: "כל מעשיי בכל ההיסטוריה הפוליטית שלי נקיים כשלג. אני מקווה שהדברים יתבררו במהרה לכם ולכל עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully