וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת פואד: איש עסקים נוסף יזומן לחקירה במשטרה

11.6.2014 / 17:08

במסגרת חקירת מקורות מימון חשבון הבנק של ח"כ בן אליעזר, עלה שמו של מקורב נוסף אליו, החשוד כי גם הוא, בנוסף לאברהם נניקשווילי, העביר לו כספים. הוא צפוי להיחקר באזהרה

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

פרשת פואד מסרבת לגווע: במשטרה בודקים בימים אלו את מקורות המימון של חשבון הבנק של ח"כ בנימין בן אליעזר (העבודה). במסגרת החקירה, עלה לידי החוקרים שמו של איש עסקים המקורב לבן אליעזר, שנחשד כי גם הוא העביר כספים לידיו. בכוונת המשטרה לזמן אותו ולחקור אותו באזהרה. זאת, בנוסף לזימונם של אנשי העסקים אברהם נניקשווילי – החשוד כי נתן לבן אליעזר 350 אלף דולר לצורך רכישת פנטהאוז ביפו –וג'קי בן זקן ובנו אופיר. כמו כן, במשטרה בודקים מעורבות של איש עסקים נוסף המקורב לפואד, אך כלל לא בטוח כי הוא יזומן לחקירה.

פרשת פואד - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
שוב: בן אליעזר נחקר בחשד שקיבל כסף שלא כדין
פרשת בן אליעזר: 600 אלף דולר בכספת סודית
פרשת בן אליעזר: מתי צריך להצהיר על מתנה מבן משפחה?

מליאה בכנסת בחירות לנשיאות, יוני 2014. נועם מושקוביץ
טוען שבנו העביר לו את הכסף שנמצא בכספת. בן אליעזר בכנסת, אתמול/נועם מושקוביץ

היום בצהריים (רביעי) הגיע בן אליעזר לחקירה במשרדי יחידה להב 433 של המשטרה ונחקר במשך שלוש שעות וחצי. שלשום חלה התפתחות דרמטית בפרשה, כשחוקרי המשטרה גילו 600 אלף דולר במזומן בכספת ששייכת לבן אליעזר בסניף של בנק "דיסקונט" בירושלים. החוקרים מנסים להבין מהם מקורות מימון הכספים שנמצאו בכספת. בן אליעזר עצמו טוען כי בנו אופיר הוא העומד מאחורי העברת הכסף, שנועד לצורך רכישת דירה בישראל. אם הדבר נכון, לא מדובר בעבירה פלילית אלא בהעלמת מס. בסביבתו של בן אליעזר טוענים כי הוא ימציא לידי החוקרים מסמכים המעידים כי סכומי הכסף הגדולים שנמצאו בכספת הגיעו מבנו אופיר. במשטרה מפקפקים בגרסה זו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רבנים ואוליגרכים עלו לנחם את בני משפחתו של הרב הראשי ליהדות גאורגיה, חכם משה מיכאלשוילי. בין המנחמים הרבים: המילארדר אברהם נניקשוילי, מאי 2014. דובי גורביץ ואיגוד קהילות גאורגיה, מערכת וואלה! NEWS
חשוד כי סייע במימון הפנטהאוז ביפו. נניקשווילי/מערכת וואלה! NEWS, דובי גורביץ ואיגוד קהילות גאורגיה

מקורביו של חבר הכנסת התייחסו למציאת הכספת, ודחו את האפשרות שמדובר בהתנהלות בלתי חוקית. "איננו מתכוונים להיכנס לפרטי החקירה או לשבבי ההדלפות ממנה, אך אנו שבים ומדגישים – לכל שקל שיש לבן אליעזר וכל שקל שהופנה לקניית הדירה, יש כתובת והוא ממוסמך ושקוף. אין לנו ספק שבקרוב האמת תצא לאור", אמרו. עוד הלינו אותם מקורבים על העיתוי של החקירה: "העובדה שהחומר נגד פואד שכב אצל גורמי אכיפת החוק במשך שנה ואיש לא עשה אתו דבר, תמוהה ומוזרה, ועל עובדה זו לא יחפו הדלפות מגמתיות ולא מדויקות בלשון המעטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully