וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ראש אגף התנועה ניצל מתאונה

11.6.2014 / 18:10

ניצב משה אדרי נסע בניידת סמויה של המשטרה, במטרה לבחון את המצלמות שהותקנו בניידות המשטרה. נהגת שניסתה לעקוף משאית בצורה אסורה, כמעט שהתנגשה בה ופגעה גם בניידת

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

ראש אגף התנועה במשטרת ישראל, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, מופקד מתוקף תפקידו על המלחמה בתאונות הדרכים ועל הצלת חיי אדם בכבישי ישראל. אולם, לפני כמה ימים מצא עצמו דווקא הוא בסכנת חיים. באירוע שתועד במצלמה שהותקנה בניידת סמויה במטרה לאתר נהגים העוברים על חוקי התנועה, נראית נהגת כלי רכב פרטי כשהיא מנסה לעקוף בצורה מסוכנת משאית בכביש 3, בסמוך לצומת לטרון. הנהגת המבוהלת מיהרה לרדת לשולי הכביש, וכך נמנעה תאונה שהייתה עלולה לגרום למכוניתה של הנהגת לפגוע בניידת של מפקד משטרת התנועה.

לאחר האירוע, עצרו ניצב אדרי ושני הקצינים שהתלוו אליו את הנהגת, והראו לה את הסרט המרשיע. היא זומנה לדיון בהליך מהיר, רישיון הנהיגה שלה נשלל והתיעוד הועבר לבית המשפט לתעבורה של מחוז מרכז בפתח תקווה, במסגרת הגשת כתב האישום נגדה בגין נהיגה מסוכנת.

"אני תמיד צוחקת על הצעירים שהם חסרי סבלנות, אבל הפעם זאת אני", הגיבה הנהגת לאחר שצפתה בסרטון. "אני רוצה להגיד שזו הפעם הראשונה שקורה לי דבר כזה". קצין בכיר באגף התנועה של המשטרה אמר: "אין ספק שהאירוע הזה היה יכול להסתיים באסון כבד. זה היה ממש רגע לפני תאונה קטלנית".

עוד בוואלה! חדשות
האישה מקריית גת מואשמת בביצוע מעשי סדום בקטינים
שוב: בן אליעזר נחקר בחשד שקיבל כסף שלא כדין
בן 84 חשוד ברצח אשתו בצפון: "בוא, רצחתי את אמא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully