וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה מקריית גת מואשמת בביצוע מעשי סדום בקטינים

11.6.2014 / 13:19

כתב אישום הוגש נגד האישה בת ה-38 בגין ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בבני 16-12 באזור הדרום. במקרה אחד היא וידאה עם שני קטינים שגילם 13 וחצי, וקיימה עמם יחסי מין

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

הנאשמת לאחר מעצרה: "הכפישו את שמי"

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד האישה מקריית גת בגין ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים בגיל 16-12. מכתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום, עולה כי הנאשמת, בת 38, נהגה לבצע בתדירות גבוהה עבירות מין בקטינים הגרים בנתיבות, בשדרות, בקריית גת ובאילת, ובשטחים ציבוריים באזור הדרום. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים.

הפרקליטות טוענת כי הנאשמת נהגה לשאול את הקטינים לגילם, על מנת לוודא שהם צעירים ושגילם לא עולה על 15 שנה, וברבים מהמקרים יחסי המין בוצעו באופן לא מוגן. עם זאת, כל המעשים בוצעו בהסכמה. בחלק מהמקרים הנאשמת יצרה קשר עם הקטינים, ובחלק זהותה ומספרה הופצו בין הקטינים, שדיברו עמה מיוזמתם.

בכתב האישום מתואר מקרה מאוקטובר אשתקד, שבו שוחח קטין עם האישה, ששאלה לגילו. משגילתה כי הוא בן 13 וחצי, אישרה לו להגיע אליה, והסכימה לבקשתו להביא חבר נוסף, באותו הגיל. היא נאשמת כי ביצעה בקטינים מעשה סדום ולאחר מכן אף שכבה איתם.

פרשיית המין בדרום - ידיעות אחרונות
האישה מהדרום התלוננה במשטרה: הקטינים אנסו אותי
האישה מקריית גת: "אני תמימה, עברתי המון בחיים"
פרשת המין בדרום: החשודה והקטינים אינם נשאי HIV

הארכת מעצר לחשודה מקריית גת ששכבה עם קטינים, ביהמ"ש השלום אשקלון, יוני 2014. שי מכלוף
הנאשמת בבית משפט השלום באשקלון, בשבוע שעבר/שי מכלוף

במקרה נוסף הגיעו כמה קטינים לבית הנאשמת, לאחר ששלחו אליה תמונה באמצעות הטלפון הנייד, ואז היא אישרה את בואם. במהלך השהייה בביתה, ביצעה הנאשמת בקטינים מעשי סדום. לאחר מכן, התחלפו ביניהם הקטינים כמה פעמים, וקיימו עמה יחסי מין.

באירוע נוסף מתואר מקרה שבו כמה קטינים שישבו בפארק בקריית גת ראו את הנאשמת, ומתוך הכרותם אותה לקחו ממנה את מספר הטלפון שלה. מאוחר יותר באותו ערב, היא הכווינה אותם בטלפון כיצד להגיע לביתה, שם היא קיימה עם כולם יחסי מין וביצעה בהם מעשים מגונים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully