וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 84 חשוד ברצח אשתו בצפון: "בוא, רצחתי את אמא"

11.6.2014 / 7:16

הגבר התקשר ב-4:00 לפנות בוקר לבנו. זה הגיע לבית הוריו ומצא את אמו ללא רוח חיים עם חבלות קשות בראשה. בני הזוג נשואים 61 שנה ומעולם לא הוגשו תלונות במשטרה על אלימות

זירת הרצח במג'דל כרום. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
"הבן ההמום הזעיק למקום אח נוסף". זירת הרצח, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה

גופת אישה בת 77 התגלתה הבוקר (רביעי) עם סימני חבלה קשים בראשה בביתה בכפר מג'דל כרום שבגליל העליון. החשוד ברצח הוא בעלה בן ה-84. בשעה זו החשוד נחקר בתחנת משטרת כרמיאל ומשתף פעולה עם המשטרה. בהמשך היום יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

מפקד תחנת משטרת כרמיאל הסמוכה, רב-פקד שייח עמג'אד, סיפר כי בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר טלפן החשוד לאחד מבניו, שגר בכפר, ואמר לו: "תבוא, רצחתי את אמא". לדברי קצין המשטרה, "הבן ההמום הגיע לבית הוריו, מצא את אמו כשהיא מתבוססת בדמה בחדר השינה במיטה. הוא הזעיק למקום אח נוסף שמתגורר בכפר והשניים הזעיקו למקום את כוחות המשטרה ואת מד"א".

מפקד המחוז הצפוני, ניצב זוהר דביר, ביקר בזירת האירוע, והטיל את החקירה על היחידה המרכזית שבמחוז הצפוני. דובר המחוז, רב-פקד משה ויצמן, אמר לוואלה! חדשות כי לחשוד ברצח, שהיה נשוי לנרצחת 61 שנה, אין רקע קודם של אלימות במשפחה. חוקרים מתחנת כרמיאל ואנשי זיהוי פלילי באו בית המשפחה.

עוד בוואלה! חדשות:
בעולם דיווחו: ”תבוסה לנתניהו, יריבו המר - הנשיא”
בנו הנער של ראש ארגון פשע גדול בדרום נעצר
הורים נגד מנהלת: "משפילה מורים ומזניחה תלמידים"

חשד לרצח בנתניה 6.6.14. שלומי גבאי
זירת הרצח בנתניה בשישי/שלומי גבאי

ביום שישי נמצא תושב ירושלים בן 21 ברחוב אלנקווה בנתניה, כשהוא מוטל על המדרכה ללא רוח חיים ועליו סימני אלימות. יום למחרת עצרה המשטרה שלושה חשודים במעורבות ברצח. החשודים, בני 21-19, הכחישו בחקירתם את המיוחס להם, אך הודו כי בילו עם הנרצח כמה שעות קודם לכן במרכז העיר.

החוקרים סבורים כי הצעיר נרצח בדקירות, אך טרם ידוע מה המניע למעשה. לחשודים אין עבר פלילי, ואחת ההערכות היא כי הרצח בוצע במהלך מריבה שפרצה בין הצעירים. שלושת החשודים מיוצגים על ידי עורכי דין מהסנגוריה הציבורית, בהם עורכי הדין עלא תלאווי, גיל גבאי ולירון פרידלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully