וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל מצית: בן 16 הותקף, שברים בלסתו ופניו

9.6.2014 / 12:36

ויכוח בין נערים בגבעתיים התפתח לתקיפה חמורה של נער, שבסך הכל ביקש את המצית שלו בחזרה. שלושה בני 12 עד 14 נעצרו, המותקף אושפז לסדרת ניתוחים. "כמעט הוציאו את עינו"

הותקף לאחר שנגנב לו המצית. משטרת מחוז תל אביב, חטיבת דובר המשטרה
עדיין מאושפז בבית החולים. הנער שהותקף/חטיבת דובר המשטרה, משטרת מחוז תל אביב

נער בן 16 מתל אביב מאושפז זה ארבעה ימים בבית החולים דנה אחרי שהותקף בסוף השבוע על ידי קבוצת נערים במה שנראה כמו עוד ויכוח מיותר - והפעם: על מצית.

המקרה אירע ביום שישי האחרון, כששתי קבוצות נערים נפגשו ברחבת קניון גבעתיים. אחד מהם, כך לפי החשד, פנה לנער אחר וביקש ממנו מצית. לאחר מכן, כשסרב להחזיר את המצית - החלו הצדדים בחילופי האשמות שהובילו לתקיפה של בעל המצית, נער בגיל תיכון, בידי כמה נערים. המותקף פונה לבית החולים עם שברים בלסת ובארובת העין, שם עבר כמה ניתוחים.

עוד בוואלה! חדשות
משאית התהפכה ונתלתה מגשר, עומסי תנועה בכביש 1
הודו: "הנערות שנאנסו - נרצחו בידי משפחתן"
פחד בלאס וגאס: ירו למוות בשוטרים ואזרח והתאבדו

שני החשודים בתקיפה, בני 12 ו-14, נעצרו אמש על ידי מחלק הנוער של משטרת דן, והם הובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט לנוער בתל אביב. חשוד נוסף במעורבות בתקיפה, בן 14, נעצר היום ואף הוא יובא להארכת מעצר.

"הוא ילד תמים, לא צועק, לא יודע לומר מילה לא יפה", אמרה לוואלה! חדשות, פ', אמו של הנער שהסבירה כי לא הייתה כל עילה לתקיפה. "הוא פשוט ירד למטה אחרי האוכל עם שני חברים, הלך לקניון ואז תקפו אותו סתם". לדבריה, הנערים האחרים "פשוט התנפלו עליו ותקפו אותו באכזריות. הם שברו לו את הלסת, את עצמות הפנים, כמעט הוציאו לו את העין. הוא עכשיו אחרי ניתוח נוסף. אני מקווה שימצו את הדין, ושהנערים שהיכו אותו בצורה בריונית כל כך יועמדו לדין ויקבלו עונש חמור".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully