וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של נרצח הקליטה עד – והובילה למעצר החשוד

אחיקם משה דוד

2.6.2014 / 20:31

מתן אדלשטיין נרצח לפני כשלוש שנים והוא בן 21. ניסיונות המשטרה לעצור את החשוד עלו בתוהו, עד להתפתחות דרמטית. האם התעקשה והעד חשף: "מיכאל הוציא סכין, דקר אותו וברח"

צילום מסך

מתן אדלשטיין מקריית אתא נרצח לפני כמעט שלוש שנים בהיותו בן 21. במשך שנים לא הצליחה המשטרה לאתר את החשוד ברצח. זאת, עד שאמו של אדלשטיין הקליטה את העד לרצח, והוא הפליל את הרוצח. האחרון נעצר ועומד כעת לדין על המעשה.

אדלשטיין, שהיה מוכר למשטרה, נרצח באוגוסט 2011 במהלך קטטה שפרצה סמוך לביתו. במשטרה סברו כי החשוד במעשה הוא מיכאל בן שושן, בן 22, אך לא הצליחו לעצור אותו. רק לפני כחודש נעצר בן שושן, ובשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום. הוא מיוצג על ידי עו"ד ציון שמעון.

מי שהביאה להתפתחות הדרמטית היא האם שושנה אדלשטיין. היא הצליחה לדובב עד לרצח, שלאחר שיחה עמו סיפר לה את האמת על נסיבות מותו של בנה. אדלשטיין פגשה את העד כשהיא נושאת עליה מכשירי הקלטה. לאחר שדיברה על לבו, לבסוף הסכים העד לחשוף את האמת.

עוד בוואלה! חדשות:
הפיוס הפלסטיני: בישראל קיוו שחמאס ימשיך לשלוט ברצועה
רגע לפני שבועות: עשרות אושפזו כתוצאה מחלב לא מפוסטר
טרגדיה בשרון: בן שנה וחצי נחנק למוות במיטתו בגן

כך נשמעו השיחות של האם עם העד:

אדלשטיין: בבקשה, (שם העד), אני מתחננת אליך. אני מבקשת ממך, רק תגיד לי מה היה שאני אבין בדיוק. זה בא אומר לי ככה, זה אומר לי ככה... בבקשה, אני מתחננת אליך. זה החיים שלי, אני לא אחיה עוד שבוע, אני לא מרגישה שאני יכולה לחיות עוד. אני רוצה שתשב ותספר לי מהתחלה מה היה, מי קרא למי, איך קרה, איך הגענו שהבן שלי ישכב מת ברחוב. ספר לי את זה, אתה חייב לי את זה. אני אוהבת אותך כמו הבן שלי, אני מבקשת ממך שתגיד לי בדיוק תחשוב כל מילה שאתה אומר אותה.

העד: היינו בחנות של א' (השם שמור במערכת). אני, מתן וא'. שיחקנו בסוני אני וא'. א' היה קצת לחוץ לא יודע למה. הלך הביתה. כנראה שהוא לקח מהבית סכין וירד למטה. בלי להגיד לנו כלום, לא ידענו שום דבר. ראיתי אותו מדבר עם ד'. וכל הזמן הזה מיכאל (הנאשם ברצח) הזה למעלה.

אדלשטיין: איזה מיכאל?

העד: מיכאל בן שושן.

אדלשטיין: אומרים לי בן שושן, אני לא שמעתי בחיים שלי את הילד הזה מעורב בחיים של מתן.

העד: נכון, הוא לא היה מעורב אף פעם.

אדלשטיין: והד' הזה היה מעורב?

העד: גם לא, דיבר אתו למטה ואחר כך שניהם עלו למעלה, קלטתי שיש שמה משהו, ירדתי במדרגות. מתן הלך עם מיכאל הזה וד'. התווכחו ביחד. ראיתי את מתן תוקף אותם ואז מתן שאל את ד' הזה שאלה, אז מיכאל ענה במקומו. אז אמרתי למיכאל, "סתום את הפה, אל תהיה סנגור פה", אז מתן אמר לו, "סתום אתה". הוא לא ענה, אחר כך הוא שאל את ד' הזה שאלה.

אדלשטיין: אז הוא שאל את ד' ומיכאל ענה?

העד: הוא שאל את ד' ומיכאל ענה פעם שנייה כבר. מתן התעצבן, נתן למיכאל בן שושן הזה כאפה. מיכאל הוציא סכין, דקר אותו וברח.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully