וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה מקריית גת: "אני תמימה, עברתי המון בחיים"

2.6.2014 / 13:56

מי שלפי החשד שכבה עם קבוצת קטינים הגיבה בבית המשפט למעשים המיוחסים לה: "ממש לא יפה איך שהכפישו את שמי, כל ההשפלות והצילומים. אני לא רוצחת ולא גנבת. אני בחורה טובה"

צילום: שי מכלוף; עריכה: גדי וינסטוק, מתן חדד; קריינות: אביב אברמוביץ'

"אלוהים ישמור מה שעברתי" - כך הגיבה היום (שני) האישה החשודה שקיימה יחסי מין עם מאות ילדים ובני נוער בקריית גת לאירועים המיוחסים לה, לפני תחילת דיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום באשקלון. "ממש לא יפה איך שהכפישו את שמי", אמרה כשדמעות בעיניה. "כל ההשפלות והצילומים. אני תמימה. אני לא רוצחת ולא גנבת. אני בחורה מסכנה וטובה, שעברה המון בחיים". בסיום הדיון, שהתקיים בדלתיים סגורות, נקבע כי מעצרה של האישה יוארך עד יום ראשון.

עוד על הפרשת בוואלה! חדשות:
החשודה והקטינים מהדרום אינם נשאי HIV
פסיכיאטר על פרשת המין בדרום: נזק פסיכולוגי מתמשך לנערים
"החשודה אמרה לבני הקטין: 'תביא איתך חבר ובוא'"

הארכת מעצר לחשודה בבעילת קטינים בדרום . מאי 2014. שי מכלוף, צילום מסך
"אלוהים ישמור מה עברתי". האישה בדיון בהארכת מעצרה, לאחרונה/צילום מסך, שי מכלוף

אמש התברר כי האישה, תושבת קריית גת בת 38, אינה נשאית HIV, כפי שנטען בשמועות, וכך גם חלק מהקטינים ששכבו עמה ושעברו בדיקה. לאחר חשיפת הפרשה ביום חמישי האחרון, נשלחה האישה לבדיקות, מחשש שהדביקה את הילדים והנערים ששכבו עמה באיידס.

"תוצאות הבדיקה מוכיחות שהמידע הראשוני היה מוטעה וכי לאישה נגרם עוול", אמרה עו"ד חופית אדרי, המייצגת את החשודה מטעם הסנגוריה הציבורית. "יש להמשיך ולבדוק את טענותיה כי היא זו שנוצלה על ידי חבורת הנערים".

גורמים המעורבים בבדיקת התנהלות גורמי הרווחה על ידי המשטרה אמרו אתמול לוואלה! חדשות כי התגלו כשלים מקצועיים ואתיים בהתנהלות גורמי הרווחה. ממסמכים ועדויות שהגיעו לידי המשטרה עולה כי מדובר בכשל בעבודת המקצועית. "כבר משנת 2011 ידעו גורמי הרווחה כי האישה מנהלת יחסי מין עם הנערים אך הם לא דיווחו", אמר גורם בכיר המעורב בחקירה. "עדיין לא ברור אם מדובר בעבירות פליליות, אך לכל הפחות מדובר בכשל מוסרי, מקצועי ואתי".

  • עוד באותו נושא:
  • קריית גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully