וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ באינטרנט: "האישה מהדרום מדביקה באיידס"

גולש באתר סטיפס שאל על האישה החשודה בפרשת המין בקריית גת, חודשיים לפני מעצרה. עד שהוסרה השאלה בשל פניית וואלה! חדשות, התפרסם באתר שמה המלא, תוך הפרת צו איסור הפרסום

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

שאלה שהתפרסמה באתר "סטיפס" לפני כחודשיים והתגלתה מחדש בימים האחרונים, עשויה לשפוך אור על ממדי פרשת המין בדרום, במסגרתה חשודה אישה בת 38 בקיום יחסי מין עם ילדים ונערים, ואף מעלה חשד למעבר על צו איסור הפרסום. "כמה עולה (שם החשודה) מקריית גת? ואיפה היא גרה?", שאל גולש אנונימי, תוך ציון שמה המלא של האישה. השאלה, שהתפרסמה בשעה 0:20, זכתה כעבור שמונה שעות למענה. "היא לא עולה", ענה גולש אנונימי, "אבל היא מסריחה בטירוף, מהתיאורים של חברים שלי". תשובה זו, אם נכונה, מאמתת את החשד כי האישה לא קיימה יחסים תמורת תשלום.

בהמשך השרשור מזהירים גולשים נוספים ממגע עם החשודה. "אני מקריית גת, אני מכירה אותה", כתבה גולשת אחרת. "היא שכבה עם ילדים בני 13 ו-14 לפחות שבע פעמיים ביום. אני מכירה המון ילדים שהלכו אליה".

עוד על הפרשה בוואלה! חדשות:
מין עם ילדים בקריית גת: "ברווחה ידעו ושתקו"
חשד: בת 40 מהדרום הדביקה ילדים ב-HIV
חשודה ששכבה עם מאות ילדים: "הייתה לה אובססיה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גילו לשבעה ילדים איידס". השאלה כפי שהתפרסמה באתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך כותבת אותה גולשת כי כמה ילדים אף נדבקו בנגיף ה-HIV. "כל המרפאות בקריית גת מפוצצות בילדים, וגילו לאיזה שבעה ילדים, ויש עוד ילדים שבודקים. יש כמה שיש להם איידס שאני מכירה אותם", כתבה הגולשת והוסיפה: "היא זוועתית, והילדים זוועתיים".

"אני מקריית גת ויש לה איידס", כתבה גולשת אחרת, "וזה יותר גרוע מסרטן! זה מאוד מדבק. עצוב בכלל שאתם רוצים ללכת אליה, היא שכבה עם ילדים בכיתה ה'! אני לא משקרת!".

למרות טענותיהן של הגולשות, טרם אומת אם החשודה אכן חולה באיידס. ביום חמישי עברה האישה בדיקות בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, ובמשטרה ממתינים לתוצאות, אשר יגיעו בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הנהלת האתר: אין תגובה

עד לפניית וואלה! חדשות להנהלת האתר הופיעה בו השאלה בה מוזכר שמה של החשודה, תוך הפרת צו איסור הפרסום בפרשה על שמה - ובניגוד להנחיות האתר עצמו. "אצלנו מותר לשאול ולענות על כל נושא שבעולם (חוץ מדברים פליליים או שפוגעים בזולת)", נכתב. באותו עמוד אף מפורט האופן שבו עולה שאלה לאתר, תוך ציון העובדה כי כל שאלה עוברת אישור בטרם עלייתה. דבר זה, אם נכון, מעביר את האחריות לתוכן הפרסומים על בעלי האתר. "גולש שואל שאלה -> השאלה מאושרת ועוברת הגהה -> השאלה נשלחת למומחים ול'סטיפרים' - גולשים שמבינים -> חוזרות תשובות", נכתב בתרשים הזרימה שמסביר את האופן שבו מתפרסמת שאלה באתר.

בשיחה עם וואלה! חדשות סירב מנכ"ל אתר "סטיפס", נדב דפני, להתייחס לסוגיה. דקות ספורות לאחר השיחה עמו נמחקה השאלה מהאתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully