וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשודה ששכבה עם מאות ילדים: "הייתה לה אובססיה"

29.5.2014 / 13:42

ילדים ונערים שקיימו יחסי מין עם האישה, בת 40 מהדרום, מספרים כי כל חבריהם נהגו לפקוד את דירתה ושחלקם שכבו עמה ללא אמצעי מניעה. מעצרה הוארך בחמישה ימים

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

מעצרה של האישה בת ה-40 מהדרום שחשודה בקיום יחסי מין בלתי מוגנים עם עשרות ואף מאות ילדים ונערים הוארך היום (חמישי) בחמישה ימים.

אחד הילדים סיפר לוואלה! חדשות כי כל חבריו נהגו להגיע לביתה. "הרבה נערים היו אצלה, אני הייתי רק פעם אחת. היה לנו קצת חשד, ולכן לא חזרתי למקום". האישה ביקשה היום לעבור בדיקת איידס.

נער נוסף סיפר כי הגיע אל האישה דרך חברים. "החברים היו שולחים לה תמונות עם חברים, והיא הייתה מאשרת", הסביר. "אני הייתי פעם אחת, אבל מכיר חברים שהיו אצלה בשגרה, יושבים בהפסקה וילדים מכיתות ח' אומרים שהיו שם שש פעמים ולא השתמשו באמצעי מניעה". הנער הוסיף כי לאישה יש "אובססיה לילדים", וכי הייתה לה דירה מיוחדת לשם קיום יחסי מין עם ילדים ונערים.

בני משפחתה של החשודה, שהגיעו היום לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרה, אמרו כי פנו כמה פעמים לגורמי הרווחה בעיר, אך אלה לא עשו דבר בנידון. על פי גורמים המעורבים בחקירה, הסיפורים על מעשיה של האישה היו מוכרים כבר כמה שנים בעיר וכל התושבים ידעו על כך. לכן, לדבריהם, ולא ברור מדוע לא טיפלו גורמי הרווחה בעניין.

עוד סיפורי פלילים:
על 5 שקלים: "מצאתי את אימא עם הפטיש בראשה"
נערות הידרדרו לזנות: "כשל חברתי זועק לשמים"
חשד: בן 36 תקף מינית 16 נערות באזור המרכז

הארכת מעצר לחשודה בבעילת קטינים בדרום . מאי 2014. שי מכלוף, צילום מסך
לא ברור מדוע לא טיפלו גורמי הרווחה בעניין. החשודה בבית המשפט/צילום מסך, שי מכלוף

האישה נעצרה אמש בחשד שקיימה יחסי מין עם צעירים מתחת לגיל 14 באופן קבוע, ונוכח העובדה שחלקם התבצעו לפי החשד ללא אמצעי הגנה - עלה חשש גם להיחשפות למחלות מין. בחקירתה במשטרה קשרה את עצמה החשודה למעשים המיוחסים לה. במשטרה מעריכים כי היא קיימה יחסי מין עם מאות ילדים ונערים. עד כה הוגשו שבע תלונות בנושא.

"היא מוכרת בעיר, אתה יכול לשאול אפילו ילדים קטנים", סיפר נער תושב העיר לוואלה! חדשות. "לא אכפת לה צבע עור, גיל, ממש כלום, אני מכיר ילדים שהלכו אליה באופן קבוע". שלשום נכנסה לכיתתו של הנער יועצת בית הספר, וביקשה מהתלמידים לשתף אותה אם הם מכירים תלמידים שביקרו אצל האישה. כמו כן, ביקשה היועצת מהתלמידים לעבור בדיקות איידס מאחר שיש חשש, לדבריה, כי שני תלמידים מבית ספר אחר נדבקו בנגיף לאחר שקיימו עמה יחסי מין.

"היא רצתה לדעת אם אחד מאתנו עשה את זה, אם אנחנו יודעים מה התופעות של איידס, איך זה נגרם, אם מישהו מכיר מישהו שהלך אליה", תיאר הנער, וסיפר כי מיד לאחר דברי היועצת "ממש כולם היו בפאניקה". הוא אמר: "ילדים התחילו לחשוב מחשבות אובדניות, ממש ככה. אני מכיר גם ילדים מהשכבה שלי שהיו אצלה בתדירות ממש גבוהה, כולם עכשיו בפחדים מטורפים".

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully