וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 40 מהדרום הדביקה ילדים ב-HIV

אישה חשודה שקיימה במשך שנים יחסי מין עם תלמידים בעיר, חלקם מתחת לגיל 14, וכתוצאה מכך נדבקו חלקם בנגיף. "מכיתה ז' עד י"ב, אפילו ו', היא הייתה פשוט מחכה שיבואו אליה"

פרשת מין חמורה באחת הערים בדרום: אישה בת 40 נעצרה אמש (רביעי) בחשד שקיימה יחסי מין עם צעירים מתחת לגיל 14 באופן קבוע והדביקה כמה נערים בנגיף HIV. בחקירתה, קשרה החשודה את עצמה למעשים המיוחסים לה, והיא תובא היום לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום באשקלון בגין מעשה מגונה בקטינים.

במשטרה מעריכים כי החשודה קיימה יחסי מין עם מאות, אם לא אלפי ילדים ונערים. עד כה, שבע תלונות הוגשו בנושא. מפקד תחנת המשטרה בעיר אמר: "נפתחה חקירה ביום חמישי האחרון לאחר שיתוף פעולה עם 'עיר ללא אלימות' בראשות דני דהן. החלו להתקבל עדויות על חשד שתושבת העיר מקיימת יחסי מין עם קטינים בגילאים שונים. הוקם צוות חקירה מיוחד שכולל שוטרי מחלק נוער".

עוד בוואלה! חדשות:
עובדי נמל אשדוד "מאוחדים מתמיד": "תפרו לחסן תיק"
הירי בביתוניא: חייל צה"ל ירה ללא אישור - והושעה
חשד: נהג משאית חסם את איילון - כדי לרכוש סמים

הוארך מעצר החשודה בעבירות מין עם קטינים. צילום מסך
"היא מוכרת בעיר, אתה יכול לשאול אפילו ילדים קטנים". החשודה בבית המשפט באשקלון, היום/צילום מסך

"היא מוכרת בעיר, אתה יכול לשאול אפילו ילדים קטנים", סיפר נער תושב העיר לוואלה! חדשות. "לא אכפת לה צבע עור, גיל, ממש כלום, אני מכיר ילדים שהלכו אליה קבוע", הוסיף. לפי החשד, הקטינים היו מגיעים לביתה של האישה באופן קבוע ומקיימים עמה יחסי מין.

"יש לי חברים שהלכו אליה, הם אמרו לי, 'בוא אתנו, מה אכפת לך, זה כיף, תנסה פעם ראשונה'", סיפר הנער. "מכיתה ז' עד י"ב, אפילו ו', היא הייתה מסתובבת ליד בתי ספר, פשוט מחכה שיבואו אליה", הוסיף.

שלשום נכנסה לכיתתו של הנער יועצת בית הספר, וביקשה מהתלמידים לשתף אותה אם הם מכירים תלמידים שביקרו אצל אותה אישה. כמו כן, ביקשה היועצת מהתלמידים לעבור בדיקות איידס מאחר שקיים חשש, לדבריה, כי שני תלמידים מבית ספר אחר נדבקו בנגיף לאחר שקיימו יחסי מין עמה.

"היא רצתה לדעת אם אחד מאתנו עשה את זה, אם אנחנו יודעים מה התופעות של איידס, איך זה נגרם, אם מישהו מכיר מישהו שהלך אליה", תיאר הנער, וסיפר כי מיד לאחר דברי היועצת "ממש כולם היו בפאניקה". הוא אמר: "ילדים התחילו לחשוב מחשבות אובדניות, ממש ככה. אני מכיר גם ילדים מהשכבה שלי שהיו אצלה בתדירות ממש גבוהה, כולם עכשיו בפחדים מטורפים".

עובדת באחד מבתי הספר בעיר מסרה כי נאמר לה שיש "היסטריה", וכי תלמידים עשויים לפנות אליה בזמן הקרוב. לדבריה, היא התבקשה להסביר לתלמידים מה זה איידס, ולעודד אותם להיבדק.

עו"ד חופית אדרי, שמייצגת את החשודה מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרה בתגובה: "מדובר באישה הסובלת מבעיות נפשיות, שעברה טרגדיה משפחתית קשה שהובילה להידרדרות במצבה וטופלה על ידי רשויות הרווחה. הלקוחה מודה באשמה ופונה בבקשה לטיפול כדי שיסייע לה להשתקם".

(עדכון ראשון: 23:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully