וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפתו המוכרת בחנות תכשיטים בתל אביב - ושדדו זהב

25.5.2014 / 12:41

אלמונים שברו בלילה קיר של חנות תכשיטים ברחוב אלנבי בתל אביב, התחבאו בה עד הבוקר וכפתו את העובדת אחרי שנטרלה את מערכות האזעקה. המשטרה: "הם לא השאירו אחריהם סימן"

חנות תכשיטים ברחוב אלנבי בתל אביב בה אירע שוד, מאי 2014. יותם רונן
חנות התכשיטים שנשדדה הבוקר בתל אביב/יותם רונן

אלמונים שדדו הבוקר (ראשון) את חנות התכשיטים "חן זון" ברחוב אלנבי בתל אביב ונמלטו עם כמויות גדולות של זהב ותכשיטים. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי בשעות הלילה הצליחו השודדים לחדור אל החנות, לאחר ששברו את הקיר האחורי שלה והסתתרו במקום במשך כמה שעות.

כשהגיעה הבוקר אחת מעובדות החנות, היא נטרלה את מערכת האזעקה ואז התנפלו עליה השודדים באיומים וכלי נשק. הם כפתו אותה, פתחו את הכספות ורוקנו אותן מתכולתן, ומיד לאחר מכן נסו מהמקום. העובדת הצליחה להיחלץ מאזיקיה והזעיקה את המשטרה. למקום הגיעו כוחות גדולים של משטרת מחוז תל אביב שהחלו בחקירת האירוע.

עוד בוואלה! חדשות
האפיפיור בבית לחם: "הסכסוך גרם פצעים שקשה לאחות"
עליית מדרגה: מבריחים ירו על כוח צה"ל בגבול סיני
הרוג ו-4 פצועים בפיצוץ גז בבניין במזרח ירושלים

חנות תכשיטים ברחוב אלנבי בתל אביב בה אירע שוד, מאי 2014. יותם רונן
חנות תכשיטים ברחוב אלנבי בתל אביב בה אירע שוד, מאי 2014/יותם רונן

"ככל הנראה מדובר בשודדים מקצוענים, שהכירו היטב את שגרת הפעילות של בית העסק ואת מעגלי האבטחה במקום", אמר גורם במשטרת תל אביב. "אנחנו מניחים שבמהלך סוף השבוע הם עבדו ופירקו את הקיר החיצוני של בית העסק, חדרו פנימה והמתינו עד שבעלת החנות תגיע למקום, תפתח את הכספות, שיש להן זמן השהייה, ורק לאחר שעלתה לקומה השנייה של החנות הם התנפלו עליה וכפתו אותה. על פי הדיווח של בעלי החנות, הם יצאו עם קילוגרמים רבים של זהב. בטרם עזבו את החנות הם נטלו את המחשב של מצלמות האבטחה ובעצם לא השאירו אחריהם כל סימן".

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully