וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב ביקור האפיפיור: "ישו בן זונה" על כנסייה בבאר שבע

23.5.2014 / 15:13

הכתובת בגנות הנצרות רוססה על כנסייה בעיר העתיקה. בתקרית נפרדת נעצרו שני תושבי ירושלים בחשד שתלו מודעות בעיר שעליהן נכתב בין היתר "צא טמא" ו"תחזיר את כלי המקדש"

כתובת נאצה נגד הנצרות רוססה על קיר כנסייה בבאר שבע. דוברות מחוז דרום של המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הכתובת בבאר שבע, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מחוז דרום של המשטרה

ערב ביקורו של האפיפיור פרנציסקוס בישראל, פעולות בגנות הנצרות נעשו היום (שישי) בשני מקרים נפרדים. באחד המקרים רוססה על קיר כנסייה בעיר העתיקה בבאר שבע כתובת נאצה שבה נכתב "ישו בן זונה". משטרת באר שבע פתחה בחקירת המעשה. הכתובת הוסרה.

מפקד מרחב נגב של המשטרה, תת-ניצב פרץ עמר, אמר בתגובה לתקרית: "המשטרה רואה בחומרה רבה את המעשה ופועלת לאתר ולעצור את החשודים במעשה".

ההכנות לביקור האפיפיור: 15 יורחקו, ישיבה תפונה

מוקדם יותר היום נעצרו שני צעירים תושבי ירושלים מתנועת "חזית יהודית" בחשד שתלו מודעות בגנות הנצרות והאפיפיור. במודעות שתלו בשכונת שמואל הנביא נכתב בין היתר "צא טמא" ו"תחזיר את כלי המקדש". סנגורם של השניים מעמותת חננו, איתמר בן גביר, אמר בתגובה: "מדובר במודעה במסגרת חופש הביטוי. למשטרה אסור לסתום את הפה למי שמבקש להטיח ביקורת באפיפיור". המשטרה מבקשת להרחיק את השניים מירושלים.

לפני שבועיים ריססו אלמונים כתובות נאצה על קיר הסמוך לכנסייה הרומנית ברחוב החומה השלישית בירושלים. על הקיר התגלו הכתובות "תג מחיר", "ישו זבל" ו"דוד המלך ליהודים".

ביום ראשון הקרוב צפוי להגיע לישראל לביקור היסטורי. במהלך ביקורו, צפוי פרנציסקוס בין היתר להיפגש עם הנשיא שמעון פרס ועם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לבקר ביד ושם, בכותל המערבי בכנסיית הקבר ולהיפגש עם מנהיגי העדה הנוצרית. במסגרת ההיערכות הביטחונית לקראת ביקורו, הוצאו צווים מנהליים לכמה פעילי ימין קיצוני, תושבי יהודה ושומרון.

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully