וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגן ילדים: מעבדת סמים עם 600 שתילי קנאביס

תושב השרון כבן 50 נעצר בחשד שהפעיל בביתו גן ילדים לצד מעבדה לגידול סמים. בתום חקירה סמויה פשטו השוטרים על הבית, וגילו סחורה שעלותה נאמדת בשמונה מיליון שקלים

בלשי משטרת נתניה עצרו חשוד בהפעלת מעבדת הידרו בגן ילדים ברעננה 22 במאי 2014.. חטיבת דובר המשטרה
ההורים לא ידעו. המעבדה שהתגלתה היום ברעננה/חטיבת דובר המשטרה

בלשי משטרת נתניה ולוחמי יחידית 101 של משמר הגבול עצרו היום (חמישי) חשוד בהפעלת מעבדת הידרו בגן ילדים ברעננה. בתום חקירה סמויה, פשטו השוטרים על וילה שבקומה הראשונה שלה פעל גן הילדים. השוטרים מצאו במקום 600 שתילי קנאביס, שעלותם הכספית על פי המשטרה נאמדת בכשמונה מיליון שקלים.

עשרות מתושבי רעננה הגיעו מדי יום אל הווילה והורידו את ילדיהם ללימודים בגן, בלי לדעת שבמקום פועלת חממת סמים. הסיפור נחשף לאחר שבמשטרה התקבל מידע מודיעיני לפני כמה ימים, על כך שתושב השרון כבן 50 מחזיק ברשותו דירה, שבה פועלים במקביל מעבדה לייצור סמים וגן.


עוד בוואלה! חדשות:
דוד התינוק שטבע: "רשלנות וטיפשות של המטפלת"
אהרונוביץ': "לא מכיר תקיפות חרדים במדים"
חשוד בתג מחיר: "התנפלו עליי וחנקו אותי בחקירה"

בלשי משטרת נתניה עצרו חשוד בהפעלת מעבדת הידרו בגן ילדים ברעננה 22 במאי 2014.. חטיבת דובר המשטרה
המשטרה עדיין מחפשת אחר מגדל הסמים/חטיבת דובר המשטרה

בפשיטה, נדהמו השוטרים לגלות כי מדובר במעבדת סמים גדולה במיוחד. בעל המקום נעצר, וכעת המשטרה מחפשת אחר האדם ששכר את החדרים בבית, שעל פי החשד הוא זה שגידל את צמחי הסם. במשטרה ציינו כי מדובר בעוד ניסיון ציני של גורמים עבריינים להסתיר את פעילותם. עוד נמסר מהמשטרה כי מפעילי המעבדה עקפו את שעוני החשמל של חברת החשמל וגנבו על פי החשד חשמל בשווי של 250 אלף שקל, כדי להפעיל את הציוד במעבדת הגידול.

שלשום עצרה משטרת אשדוד במרחב לכיש שלושה גברים בחשד להפעלת מעבדה לגידול שתילי מריחואנה במרכז שיקום וסיעוד בעיר. במקום נערך חיפוש על פי צו בית משפט, ובמהלכו נתפסו 35 שתילי קנאביס וציוד המשמש לגידולם. שניים מעובדי המרכז ואדם נוסף נעצרו בחשד לגידול והחזקת הסמים. במהלך החקירה הודה אחד החשודים בגידול הסמים והשניים האחרים קשרו את עצמם לרכישת הציוד. במשטרה חושדים כי הציוד לגידול הסמים נרכש מכספי המרכז.

לפניות לכתבים:
אבי אשכנזי - Aviash123@walla.co.il
יניר יגנה - Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully