וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטפלת של התינוק שטבע: "התפללו לשלומו של זוהר"

23.5.2014 / 0:07

המטפלת של התינוק זוהר נמצאת במצב נפשי קשה מאז טבע באמבטיה ונפגע אנושות. היא חשודה ברשלנות וגרימת חבלה חמורה ברשלנות. דודו של התינוק: "החיים שלו תלויים על חוט השערה"

צילום: דנה ירקצי, עריכה: גדי וינסטוק

מצבו של זוהר ארגז, התינוק בן 11 החודשים שטבע שלשום (רביעי) באמבטיה בתל אביב, מוסיף להיות אנוש. המטפלת שהייתה אחראית לזוהר ואחיו באותה העת, מתקשה להתמודד עם האסון שפקד את התינוק והמשפחה. "התפללו לשלומו של התינוק, אמן", ביקשה המטפלת, ששוחררה בתום חקירה בתנאים מגבילים.

דודו של התינוק, שי, סיפר על אחיינו כשהוא יושב לצדו בבית החולים. "מדובר בתינוק עם נשמה גדולה, חייכן, פעלתן, שמח, סקרן ומלא חיים. עכשיו החיים שלו ממש תלויים על חוט השערה. הדופק שלו ולחץ הדם שלו סדירים אבל הבעיה העיקרית כרגע היא שהמוח שלו ספג פגיעה מאוד מאוד חמורה, עד כדי כמעט חוסר תפקוד. טוענים שאם לא יראו שיפור זה עשוי לנבא הידרדרות במצבו", אמר.

לקריאה נוספת:
"שמעתי את התינוקות משחקים - ופתאום היה שקט"
דוד התינוק שטבע: "רשלנות וטיפשות של המטפלת"

זוהר ארגז, התינוק בן 11 החודשים שטבע באמבטיה בביתו בתל אביב ונפגע אנושות, מאי 2014. באדיבות המשפחה
"התפללו לשלומו". התינוק זוהר/באדיבות המשפחה

לדברי שי, אמו של זוהר, גלית, מתקשה להתמודד עם הטרגדיה: "אחותי במצב נפשי מאוד מאוד קשה, היא שבורה לחלוטין, אני לא חושב שהיא תופסת כרגע מה גודל האסון", סיפר. "הילדים האלה הם האור של החיים שלה, הם כל עולמה, גם הילד הזה וגם התאום שלו. זה אסון אדיר, זאת מכה קשה ביותר, אין מה לומר".

מנהל בית החולים וולפסון: "במקרה של טביעה, כל שנייה קובעת"

על המטפלת אמר הדוד: "אני בטוח שהיא לא התכוונה, אבל עדיין היו פה חוסר אחריות ורשלנות, והתוצאה היא תינוק אחד פה שנאבק על חייו, ממש לא מעניין אותי אם היא התכוונה או לא. אתה לא משאיר תינוק בגיל 11 חודשים שלא מסוגל לזחול, באמבטיה מלאה במים.

"עדיין לא קיבלנו עדכון מהמשטרה", הוסיף שי. "המטפלת בחקירות, שחררו אותה הביתה כי היא הייתה במצב נפשי קשה, היום היא אמורה לחזור לחקירות". לדבריו, "גם אם היא הייתה מטפלת טובה עד עכשיו, זה לא מפחית מעוצמת הרשלנות והטיפשות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הראשון שטיפל בזוהר ועשה לו החייאה היה דניאל גיטמן, שגר בשכנות למשפחה. "שמעתי את הצרחות של המטפלת שהזמינה אמבולנס ורצתי ישר לשם. ראיתי את התינוק שוכב על המיטה בלי הכרה. נראה לי שבאותו הרגע הוא לא נשם. היה כולו כחול", סיפר גיטמן. "התקשרתי למד"א, והם הדריכו אותי לעשות עיסויים באזור הלב. עברו בערך שבע או עשר דקות עד ששמעתי סירנות וירדתי למטה".

זוהר עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים דנה בתל אביב, שם הוא מורדם ומונשם. לדברי ד"ר שירלי פרידמן, רופאה בכירה ביחידה, מצבו עדיין קשה: "מצבו של זוהר קריטי. הוא מחוסר הכרה, מונשם ונאבק בשעות אלו על חייו", מסרה. בשעות הלילה שוחררה המטפלת לביתה בתנאים מגבילים, לאחר שנחקרה בתחנת שכונות של משטרת תל אביב.

(עדכון ראשון: 16:28)

  • עוד באותו נושא:
  • טביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully