וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמעתי את התינוקות משחקים - ופתאום היה שקט"

22.5.2014 / 11:26

המטפלת ששמרה על התינוק זוהר ארגז שטבע באמבטיה ונפגע אנושות טוענת שנתקפה כאבי בטן ומיהרה לשירותים, לכן השאירה את התינוק ואת אחיו לבדם. היא שוחררה בתנאים מגבילים

צילום: דנה ירקצי, עריכה: גדי וינסטוק

המטפלת ששמרה על זוהר ארגז, התינוק בן 11 החודשים שטבע אתמול באמבטיה בתל אביב ,שוחררה הלילה (חמישי) בתנאים מגבילים לאחר שנחקרה בתחנת שכונות של משטרת תל אביב. מצבו של התינוק מוסיף להיות אנוש.

עוד בוואלה! חדשות:
פלסטיני נאשם שניסה לחטוף יהודים מביתם בצפון
בשל הקיצוץ בביטחון: "שרביט קסמים" לא תיקלט בזמן
31 נהרגו בסין בפיגוע בשוק הומה במערב המדינה

בית החולים דנה לשם הגיע פעוט שטבע באמבטיה. מאי 2014. ניב אהרונסון
לא ברור היקף הנזק שנגרם לתינוק. בית החולים דנה/ניב אהרונסון

בחקירתה מסרה המטפלת את גרסתה לאירוע, וסיפרה כי הכירה את המשפחה כשעבדה במעון וטיפלה בילדיה. לטענתה, היא רחצה אתמול את התינוק, יחד עם אחיו התאום, בעת שהאם הייתה בעבודה ובת זוגה יצאה עם ילדתן הגדולה למספרה הסמוכה. במהלך המקלחת נתקפה המטפלת כאבי בטן עזים ומיהרה לשירותים.

לדבריה, היא הניחה את שני התינוקות בתוך מתקן בטיחות באמבטיה, שאמור למנוע מהם להחליק למים. "הייתי עם הדלת פתוחה ושמעתי כל הזמן את שני התינוקות משחקים במים. ואז בשלב מסוים לא שמעתי אותם ומיד יצאתי אליהם", סיפרה המטפלת לחוקרים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

החשד: גרימת חבלה חמורה ברשלנות

כשחזרה המטפלת לחדר האמבטיה, הבחינה כי התינוק ללא דופק. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה מתקדמות, ולאחר כשעה פינה אותו במצב אנוש להמשך טיפול בבית החולים.

המטפלת חשודה בעבירות של רשלנות וגרימת חבלה חמורה ברשלנות. שוטרי מרחב יפתח החליטו לשחרר אותה בתום החקירה בתנאים מגבילים מבלי לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרה.

התינוק עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים דנה בתל אביב, שם הוא מורדם ומונשם. לא ברור לפי שעה היקף הנזק שנגרם לו כתוצאה מהזמן ששהה מתחת למים, ואם נגרם לו נזק בלתי הפיך.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • טביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully