וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוי סתום בחקירת רצח שלי דדון

אחיקם משה דוד

15.5.2014 / 12:46

למרות הצהרותיו של השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', שלפיהן ישנה התפתחות דרמטית בפענוח הרצח, נדמה היום שתיק החקירה קורס בשל פרטים שמצויים תחת צו איסור פרסום

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו בעצרת לזכרה של דדון: "דמנו לא הפקר")

התיק קורס: שבועיים לאחר רצח שלי דדון מעפולה באזור התעשייה במגדל העמק, ונדמה היום (חמישי) כי חקירת המשטרה הגיעה למבוי סתום. לפני שבוע וחצי מיהר השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', להצהיר כי קיימת התפתחות דרמטית בפיענוח הפרשה, אולם כעת נראה שמיצוי החקירה לא באופק, בשל אירועים שמצויים תחת צו איסור פרסום.

עדות לקשיים שבהם נתקלה המשטרה ניתן למצוא בכך שגם השבוע ביקרו בזירת הרצח שוטרים מהמעבדה לזיהוי פלילי, וניסו ללקט כל פיסת מידע שנותרה בזירת הרצח. כך, למרות האופטימיות ששדרו בצמרת המשטרה בימים הראשונים שלאחר הרצח, החקירה רחוקה מסיום.

שלי דדון בת עשרים מעפולה שנרצחה היום ליד מגדל העמק. מאי 2014. מתוך עמוד הפייסבוק, אתר רשמי
תיק החקירה קרס. דדון/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק

שלשום שוחח השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' עם אביה של דדון, והתנצל בפניו על שאמר שייתכן שבתו לא נרצחה על רקע לאומני. אהרונוביץ' טען בפני המשפחה כי דבריו הוצאו מהקשרם והבהיר כי כל כיווני החקירה עדיין נבדקים, ובראשם הכיוון הלאומני. בניגוד להערכות המוקדמות של המשטרה, בביקור באום אל פחם סיפר אהרונוביץ' גרסה סותרת כשאמר כי "אי אפשר לקבוע בוודאות" אם הרקע לרצח דדון לאומני. דבריו של השר עוררו זעם בקרב בני משפחתה של דדון, על כך שהדברים נאמרו בפומבי לפני שהם עצמם עודכנו בפרטים.

משפחתה של שלי דדון עולה לקברה בתום השבעה, מאי 2014. ערן גילווארג
אהרונוביץ' התנצל בפני המשפחה. הלווייתה של דדון/ערן גילווארג

במוצאי השבת השתתפו כ-2,000 בני אדם בעצרת לזכרה של דדון בעפולה. המשתתפים הפגינו בגין הפגישה שהם חשים לטענתם בביטחונם האישי בתקופה האחרונה, וקראו: "דמנו לא הפקר", "היום זו שלי, מחר זה יכול להיות אתה" ו-"מוות לרוצחים". עשרה בני אדם נעצרו לאחר שחסמו כיכר בעיר המובילה לכביש המחבר בין עפולה לג'נין, וזרקו אבנים על כלי רכב של ערבים. הם צעקו "מוות לערבים".

  • עוד באותו נושא:
  • שלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully