וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד רוצח גריידי: "סכין קצבים ואגרופים"

הנאשם העיקרי הוא בן גניש שלפי כתב האישום אחראי להבאת כלי הנשק ששימשו למותו של יפתח גריידי ולאחר מכן לנעיצת סכין קצבים בגופו. "גמלה בלבו של גניש החלטה להביא למותו"

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק; עריכה: קשת סידי; קריינות: אביב אברמוביץ'

(החשוד המרכזי ברצח יפתח גריידי הוא בן גניש)

פרקליטות מחוז המרכז הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד החשודים במעורבות ברצח החייל יפתח גריידי בחודש שעבר ברעננה. החשוד המרכזי הוא בן גניש, בן 23, שלפי כתב האישום הוא זה שנעץ בגריידי סכין קצבים, ברח מזירת הרצח והסגיר את עצמו לאחר יותר מיממה. בן דודו מני דבוש, בן 27, נאשם שהלם בגריידי בן ה-19 באגרופים ונעץ בו מזלג גריל. שי קלדרון, בן 25, וחשוד נוסף ששמו טרם הותר לפרסום, מואשמים בעבירה של אי מניעת פשע.

עוד בוואלה! חדשות:
זקן בבית המשפט: ”אולמרט השתמש בי, שיקרתי לבקשתו”
ביקורת על המשטרה בדרום: "היד קלה על הדק המעצר"
אחרי 40 שנה: השודד הנמלט נלכד ויחזור למאסר

על פי כתב האישום, ארבעת הנאשמים בילו במועדון ברעננה בליל ה-21 באפריל, בו בילו במקום גם גריידי וחבריו. במהלך הערב, ניסה קלדרון במספר הזדמנויות ליצור מגע עם ידידתו של גריידי. למרות התנגדותה החוזרת, הוא המשיך במעשיו עד שנחלץ אחד מחבריה לעזרתה. בעקבות המקרה התפתחה קטטה במועדון בין הנאשמים לחבריו של המנוח עד שמאבטחי המועדון הפרידו בין החבורות.

אמו של יפתח גריידי בזירת הרצח ברעננה, אפריל 2014. שלומי גבאי
אמו של יפתח גריידי בזירת הרצח/שלומי גבאי

"במהלך הקטטה גמלה בלבו של גניש החלטה להביא למותו של מי מבני החבורה של המנוח", נכתב בכתב האישום. "לשם ביצוע החלטה זו, נכנסו הנאשמים למטבח המועדון, שם נטל גניש מזלג גריל ארוך בעל שתי שיניים, אותה בהמשך העביר לדבוש יחד עם סכין קצבים. הנאשמים צעדו לעבר שער היציאה ומשהבחין גניש באחד מבני חבורתו של גריידי ניסה לדקרו, אך הוא הצליח להימלט". "לאחר מכן", נכתב בהמשל האישום, "הבחין גניש במנוח ויחד עם דבוש הדף אותו לקיר והלם בו באגרופים כאשר דבוש דוקר את יפתח באמצעות המזלג וגניש נועץ את הסכין. כתוצאה מן הפגיעה דימם המנוח למוות. מיד לאחר הדקירה נמלטו הנאשמים מהמקום".

מלבד האישומים המתייחסים לרצח, אישום נוסף מייחס לגניש ודבוש עבירה של שיבוש מהלכי משפט, משום שמיד לאחר הדקירה הם נמלטו מן הזירה, העלימו את הסכין וכן את חולצתו של גניש. בנוסף, כך לפי האישום, התקשרו הנאשמים לשניים מעובדי המועדון, ניסו לברר מידע על תוצאות הדקירה ועל קיומן של מצלמות אבטחה במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully