וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען חבלה אותר בבית ספר בפתח תקווה; 2 חשודים נעצרו

14.5.2014 / 1:51

כוחות משטרה הוזעקו לחטיבת ברנר בעקבות מידע מודיעיני שלפיו מטען חבלה מוכן לפעולה הוסתר במוסד הלימודים. עובד בבית הספר ואדם נוסף נעצרו בשטח בית הספר עם המטען וסמים

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושב פתח תקווה בן 31, העובד באולם הספורט של חטיבת הביניים ברנר בעיר, נעצר הלילה (רביעי) יחד עם אדם נוסף בן גילו, בחשד שהם הטמינו מטען חבלה במתחם חטיבת הביניים. השניים נעצרו בשטח בית הספר כשברשותם מטען החבלה והם הועברו לחקירה במשרדי להב 433. "הפעילות המיידית והנחושה של היחידה מנעה סיכון של ממש לתלמידי בית הספר וצוותו, אשר בלא ידיעתם היו שוהים בבית הספר בעת שמוחזק בו מטען", נכתב בהודעת המשטרה.

עוד בוואלה! חדשות:
לפיד נגד נתניהו: "אין מקום לדחות את הבחירות לנשיאות"
בתו של עד המדינה: "אבא היה מרחם על אולמרט"
תגלית במעמקים: האם נמצאה ה"אוורסט של הספינות"?

כוחות רבים של משטרה הוזעקו אמש לבית הספר בפתח תקווה, בעקבות מידע מודיעי שהגיע ליחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433, לפיו במוסד הלימודים וכן במתנ"ס סמוך הוחזק מטען חבלה מוכן לפעולה. השוטרים איתרו את שני החשודים, ובחיפוש שערכו עליהם מצאו את המטען וכן חומר החשוד כסם. בעקבות מעצר שני החשודים הודיעה המשטרה כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

מטען חבלה התגלה באולם ספורט בביה"ס ברנר בפתח תקווה. מאי 2014. יותם רונן
אולם בית הספר שבו נמצא המטען/יותם רונן

בסוף חודש מרץ נעצר העבריין אבי רוחן יחד עם ארבעה מחברי ארגון הפשיעה שלו בחשד שהתכוון לבצע אירוע חבלה באזור פתח תקווה. חוקרי ובלשי היאחב"ל שעצרו את רוחן ואת ארבעת אנשיו, ערכו חיפוש בבתיהם ומצאו אמצעי חבלה וחומרים מהם ניתן להרכיב מטעני חבלה. במשטרה מאמינים כי המעצר של רוחן ואנשיו מנע ניסיון חיסול עתידי, במסגרת מאבקי השליטה בין ארגוני הפשע, בעיקר בפתח תקווה.

לאחרונה, בעקבות שורה של כוונות לחבלה בעיקר באזור פתח תקווה, הועברה האחריות על הטיפול בארגון הפשע מידי היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז לידי היאחב"ל. כחודש קודם לכן נעצר ג'ורג' בית עדה, בן 27, בחשד שהשליך רימון לעבר דוכן בשוק העירוני בפתח תקווה. בית עדה הוא אחיו של צ'יקו בית עדה, הנחשב מספר 2 בארגון הפשיעה של אבי רוחן, וגם הוא אחד הבכירים בארגון.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טל פיקר מפקד תחנת המשטרה של פתח תקווה. מאי 2014. יותם רונן
סגן-ניצב טל פיקרביץ', מפקד תחנת פתח תקווה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully