וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תילחם המשטרה בנהגי טרקטורון שמתפרעים בחופים

7.5.2014 / 19:46

עם פתיחת עונת הרחצה בחופי הים, מכריזה משטרת המחוז הדרומי על מלחמת חורמה בתופעה הנפשעת במסגרתה משתוללים צעירים עם כלי רכב סמוך לרוחצים. "החופים חייבים להיות בטוחים"

רוכבי טרקטורונים נמלטו מהמשטרה ויסתתרו על עץ, ניצנים, יולי 2012. משטרת ישראל מחוז לכיש, חטיבת דובר המשטרה
מלחמת חורמה בתופעה. נהג טרקטורון נמלט מהמשטרה בחוף ניצנים/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ישראל מחוז לכיש

במהלך השבוע האחרון, עם פתיחת עונת הרחצה ב-140 חופי הים המוכרזים ברחבי ישראל, החלו להגיע בהמוניהם הרוחצים לחופים השונים. אולם, באזורים שונים בישראל גוברת בשנים האחרונות התופעה המסוכנת במסגרתה משתוללים נהגי טרקטורונים ואופנועים בשטח החוף, ומסכנים באופן ממשי את חייהם של המבלים. במחוז הדרומי של המשטרה החליטו בקיץ הנוכחי להכריז על מלחמת חורמה בתופעה, ולא רק לבצע אכיפה מוגברת באתרים עצמם, אלא גם לנסות ולמנוע מהנהגים הסוררים להגיע לשטח הרחצה.

במכתב ששוגר לכל בעלי הטרקטורונים שקיבלו דוחות בשנה שעברה, מבקשים מפקדי התחנות הרלוונטיים במחוז הדרומי מבעלי הטרקטורונים לנהוג במשנה זהירות כשהם מגיעים לחופים ולפארקים ברחבי הדרום. "על פי רישומי משטרת ישראל, בשנה שעברה נעשה שימוש בטרקטורון שברשותך בניגוד להוראות", נכתב. "לנוכח הרישום התעברותי הקיים לחובתך, מצאתי לנכון להעמידך על חובתך לנהוג בכלי הרכב שברשותך נהיגה זהירה ובטוחה תוך מילוי הוראות בחוק, ולציין בפניך כי ביצוע עבירה נוספת יביא לנקיטת אמצעיים חמורים".

כמו כן, בשבועות האחרונים החרימה המשטרה עשרות טרקטורונים של נהגים שהתפרעו בחופי הים ובפארקים במהלך השנה שעברה. "במסגרת היערכות המחוז הדרומי לאירועי הקיץ, אנחנו דואגים שחופי הרחצה ושמורות הטבע חייבים להיות בטוחים לכל המשתמשים בהם", אמר מפקד המחוז הדרומי של המשטרה, ניצב יורם הלוי. "לא נאפשר לנהגי הטרקטורונים שמשתוללים לסכן חיים ולפגוע בשלוות החיים. אנחנו פועלים במגוון שיטות לאכוף את החוק ולא נהסס להחרים טרקטורונים שבעליהם מסכנים חיים".

עוד בוואלה! חדשות:
למה אסור לבטל את מוסד הנשיאות | פרשנות
קטטה ב"על האש": פעילי בעלי חיים "צלו" פגרים בת"א
מדוע מסתירים תאגידי המים מידע על זיהום מפעלים?

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully