וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת למשטרה: הפסיקו להתעכב בחקירת רצח החייל

7.5.2014 / 17:37

אף שהחליטה להאריך בשבוע את מעצר החשוד המרכזי ברצח יפתח גריידי מחוץ למועדון ברעננה, מתחה השופטת ביקורת קשה על ההתמהמהות בחקירה ועל כך שטרם התקבלה חוות דעת פתולוגית

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק, דוד קורן; עריכה: מתן חדד, קריינות: לירון בארי

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, מרב גרינברג, מתחה היום (רביעי) ביקורת קשה על המשטרה ועל המכון לרפואה משפטית באבו כביר, שלטענתה פועלים בעצלתיים לקידום חקירת הרצח של החייל יפתח גריידי, שנדקר למוות ליד מועדון "שש" ברעננה לפני כשבועיים. "לא נחה דעתי מכך שבשלב זה של החקירה, עקב מורכבותה וטבעה כחקירת רצח, ראוי שהיו מונחים כבר בפני בית המשפט חוות דעת פתולוגית ומסמכים פורנזיים", קבעה השופטת, שהחליטה למרות ההתמהמהות בחקירה להורות על הארכת מעצרו של החשוד המרכזי ברצח בשבעה ימים נוספים.

רצח החייל במועדון - כותרות נוספות:
החשוד המרכזי ברצח יפתח גריידי הסגיר את עצמו
לרצוח רק מחוץ למועדון | דעה
חברתו של הנרצח: "התמונות לא יעברו, קשה לקום מזה"

יפתח בן ה-19 נדקר למוות ביציאה מהמועדון. שלומי גבאי
זירת הרצח מחוץ למועדון ברעננה/שלומי גבאי

לטענת גרינברג, דברי הביקורת שלה על התקדמות החקירה נאמרים "ביתר שאת בכל הקשור לחוות הדעת הפתולוגית שיש בה כדי לשפוך אור על חלקו של החשוד המרכזי בביצוע הרצח ושל חשודים נוספים. כל שכן, כאשר החשוד קשר את עצמו להחזקת כלי אשר שימש לתקיפת המנוח".

השופטת ציינה כי היא דורשת מהמשטרה להשלים במהלך השבוע הקרוב את ביצוען של פעולות חקירות משמעותיות, ולהציג בפניה את הממצאים נגד החשוד, ובכלל זה סרט הווידאו, בו הוא נראה לכאורה לוקח ממטבח המועדון את כלי הרצח – שיפוד לצליית בשר – שנמצא מאוחר יותר מגואל בדם. לטענתה, שלושה שבועות לאחר מעצרו, לא ראוי שהמשטרה לא תציג את חומרי החקירה בפני החשוד.

גריידי, בן 19 מגבעתיים, נרצח בחג הפסח האחרון בליל ה-21 באפריל במהלך קטטה בין חבורות יריבות מחוץ למועדון הממוקם באזור התעשייה של רעננה. החוקרים הצליחו לאתר את זהותו של החשוד המרכזי ברצח, לאחר ששני חשודים שנעצרו קודם לכן קשרו אותו לביצוע המעשה. הוא נמלט תחילה מהמשטרה, אך לאחר יממה וחצי של מצוד אחריו הסגיר את עצמו בתחנת משטרת מרחב שרון בכפר סבא. מצלמות האבטחה תיעדו אותו לכאורה כשהוא יוצא ממטבח המועדון עם שיפוד, שעל פי החשד שימש לביצוע המעשה. במקביל, הצליחה המשטרה לאסוף ראיות רבות, ובכלל זה עדויות של עשרות מבלייני המועדון שלא השתייכו לאחת הקבוצות שהתעמתו, וכן עדויות של מאבטחי המועדון, אשר מרביתם סיפרו כי ראו את החשוד המרכזי דוקר את החייל עם השיפוד.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יפתח גריידי חייל בן 19 מרעננה שנרצח בפתח מועדון. פייסבוק, צילום מסך
נאספו עדויות של עדים רבים שראו את החשוד המרכזי מבצע את המעשה. החייל הנרצח יפתח גריידי/צילום מסך, פייסבוק

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully