וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של שלי דדון: "מתפללת שבתי היא הקורבן האחרון"

אחיקם משה דוד

7.5.2014 / 0:03

בעקבות "ההתפתחות הדרמטית" בחקירת הרצח של בתה שנדקרה למוות ככל הנראה על רקע לאומני, הביעה אילנה דדון תקווה כי האחראים ייענשו. בשבת: עצרת לזכרה בעפולה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: טל רזניק

יממה לאחר שנודע כי חלה "התפתחות דרמטית" בחקירת הרצח של שלי דדון במגדל העמק בשבוע שעבר, הביעה אתמול (שלישי) אמה של שלי תקווה שהטרור במדינת ישראל ימוגר. "חשוב לי שימצו את הדין עם רוצחיה של שלי בתי ואני מתפללת שהיא הקורבן האחרון", אמרה האם אילנה במהלך השבעה בבית המשפחה. "תחושת הביטחון שלנו התפוגגה. לא ייתכן שבארץ שלנו לא נוכל לנסוע וללכת בחופשיות. צריך לעשות הכול כדי שהבת שלי תהיה הקורבן האחרון במדינה הזאת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילנה דדון במהלך ביקורו של השר בנט בבית המשפחה, שני/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופתה של דדון, בת 20 מעפולה, אותרה ביום חמישי האחרון במגרש חניה ליד אזור התעשייה במגדל העמק, על ידי שוטרים שהיו בסיור שגרתי בעיר. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, מצאו אותה עם סימני דקירה בפלג גופה העליון – וקבעו את מותה. ככל שחלפו השעות, התחזק במשטרה החשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

בינתיים, תושבי עפולה יקיימו במוצאי שבת הקרוב מחאה לזכרה של דדון. התהלוכה תצא משכונתה של דדון, עפולה עלית, ותסתיים בעיר עפולה עצמה, מרחק של קילומטרים אחדים. העצרת תתקיים תחת הכותרת "הדם של שלי זה הדם שלי!". בדף הפייסבוק שהוקם לזכרה של דדון, כבר אישרו כ-500 אנשים את השתתפותם בצעדה. בדף הפייסבוק פורסמה קריאה להגיע בשם המשפחה וקריאה להחמיר בענישה כנגד הרוצחים: "ילדה שלי נחטפה לאור יום בדרכה לריאיון עבודה. לא נסבול עוד חוסר ביטחון שכזה. לא נסבול שחרור רוצחים והקלות שבמעשה, לא נסבול עוול ואי צדק. הצטרפו אלינו להעביר מסר - להחמיר את הענישה לרוצחים! זאת הייתה הילדה שלי, אם זאת הייתה הילדה שלך? ".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הלווייתה של שלי דדון שנרצחה ליד מגדל העמק. אפריל 2014. ערן גילווארג
הלווייתה של דדון/ערן גילווארג

ביום שני ביקר השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', בבית משפחת דדון. "ישנה התפתחות דרמטית בחקירת הרצח", גילה השר. "לא רחוק היום שבו נתפוס את הרוצחים", הוסיף השר שלא פירט מה היא אותה התפתחות. במקביל, שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם אביה של דדון, יעקב, ואמר לו: "לא ננוח עד שנתפוס את הרוצחים". בשיחת הטלפון עם האב השכול הוסיף ראש הממשלה: "הנחיתי את כולם לפעול בשיא הנחישות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרזה לקראת העצרת המתוכננת/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחד עם אהרונוביץ', באו לבית המשפחה למסור את העדכון גם השר לעניינים אסטרטגיים יובל שטייניץ ומפקד המחוז הצפוני, ניצב זוהר דביר. "ביום חמישי נגמרו לי החיים", פנה האב יעקב לאהרונוביץ'. "אדוני השר, זאת הבת הקטנה, ואין לי מאז תשובות מה קרה". הוא הלין על כך שתושבי האזור חוששים מהמצב, והוסיף: "אין לנו ביטחון בעפולה, אנשים כאן מפחדים לצאת מהבית לבד". השר שטייניץ השיב כי הוא מבין את התחושות הקשות ואמר: "חייבים לחזק את הביטחון האישי. אין לי ספק שהמשטרה והשב"כ יתפסו את המפגעים".

עוד על רצח שלי דדון:
אהרונוביץ': "התפתחות דרמטית בחקירת הרצח של שלי דדון"
לפיד למשפחת הנרצחת: מתנצל שחגגתי בזמן ההלוויה
שלי דדון הובאה למנוחות: "הנסיכה של הבית הלכה"

(עדכון ראשון: 20:34)

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully