וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר וואלה! חדשות: 59% חושבים שאולמרט צריך לשבת בכלא

מסקר מיוחד של מכון גאוקרטוגרפיה עולה שרוב הציבור סבור שעל ראש הממשלה לשעבר, שהורשע בקבלת שוחד, לשאת מאסר בפועל. רק 22% חושבים שהוא ראוי לחנינה. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

לאחר הרשעתו, האם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט צריך לשאת מאסר בפועל - או לזכות בחנינה עם הערת קלון, שתמנע ממנו המשך ייצוג פוליטי או רשמי אחר בישראל? זו השאלה ששאלנו בסקר מיוחד לוואלה! חדשות שערך מכון גאוקרטוגרפיה. הנה התוצאות:

אהוד אולמרט בשלב הטיעונים במשפט הולילנד בבית המשפט המחוזי בתל אביב, אפריל 2014. דרור עינב
התביעה דורשת חמש עד שבע שנים. אולמרט בבית המשפט, שלשום/דרור עינב

59% מהנשאלים סבורים שעל אולמרט, שהורשע בתיק הולילנד, צריך לשבת בכלא. כזכור, התביעה דרשה עונש ב"מתחם העליון", כלומר חמש עד שבע שנים. רק 22% חושבים שראש הממשלה לשעבר ראוי לחנינה, ואילו 19% השיבו שאינם יודעים.

עורך הסקר, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה פרופ' אבי דגני, אמר: "אולמרט, לאורך זמן רב מאוד – בצדק או שלא בצדק – הואשם והעיתונות עסקה בזה. אחר כך גם הייתה פסיקה בדבר אי-זיכויו, ועכשיו מפשפשים הלאה בדברים והוא הולך לעליון. לכן, דעת הציבור לפחות – ואנחנו אומרים את זה באופן אובייקטיבי – היא שצריך להעניש אותו בקפידה, כפי שהתביעה דורשת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עוד במהדורה:

ההספד של אסי דיין על עצמו: דיין, גדול יוצרי הקולנוע והטלוויזיה בארץ, הלך הבוקר לעולמו בגיל 68. לפני כחצי שנה דיין בהצגה "הלוך ושוב" של תיאטרון "גשר" בה את עצמו ואילתר קטע מצחיק - מריר על מסע הפרידה מחייו. מה הוא חשב על המוות? ומה חשב על ההצלחות והפרסים שקיבל בחייו? צפו בקטע.

פתיחת עונת הרחצה: מיליוני ישראלים יגדשו את חופי הרחצה הקיץ ולמרות כמות המצילים שגדלה עדיין צפויות לא מעט סכנות למתרחצים. מדוע מיעוט החופים המוכרזים על רצועת מישור החוף מסכן חיים? וגם מגבת עם רמקולים מובנים, מטען סולארי נייד וביקיני שהוא גם פותחן בקבוקים - הגאדג'טים הכי מגניבים שכדאי לכם לקחת אתכם אל החוף.

איש השבוע: הבעלים של הלוס אנג'לס קליפרס, דונלנד סטרלינג התגלה השבוע כגזען חשוך והגדיר מחדש אירוניה מה היא כשהוקלט יורד על חברתו האפרו אמריקנית משום שהצטלמה עם שחקנים כהי עור. המהדורה מעניקה לסטרלינג סדין עם כובע מחודד ועכשיו כשהוא נענש בהשעייה מליגת ה NBA לכל החיים המהדורה מזמינה אותו לבקר בארץ ולהשקיע בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים שמחפשת קונה.

תחזית: הלילה בהיר וקריר, במהלך סוף השבוע: מחר ירידה קלה בטמפרטורות, בשבת התחממות ניכרת ויעשה חם מהרגיל בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully