וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ברמת הגולן: "דקרתי את השותף שלי"

26.4.2014 / 5:46

בן 22 המתגורר בכפר חרוב הגיע בשעות הבוקר המוקדמות לשער הקיבוץ ואמר לשומר שרצח את שותפו. בביתו נמצאה גופת צעיר עם סימני אלימות. לשוטרים הסביר החשוד: "הוא עצבן אותי"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן-דוד

חשד לרצח בדרום רמת הגולן: צעיר בן 22 הגיע לפנות בוקר (שבת) לשער קיבוץ כפר חרוב ואמר לשומר: "נעים מאד, פגעתי בשותף שלי". השומר המבוהל הזמין את כוחות מגן דוד אדום והמשטרה. כשהגיעו למקום, בסביבות השעה 5:00 לפנות בוקר, מצאו הצוותים גופת צעיר, גם הוא בן 22, על רצפת החדר בדירת החשוד. הנרצח היה שעון על הספה כשהוא דקור בחזהו ומחוסר הכרה. מותו נקבע במקום.

זירת הרצח בקיבוץ כפר חרוב ברמת הגולן, 26 באפריל 2014. ערן גילווארג
הגופה נמצאה עם סימני דקירות בחזה. זירת הרצח, הבוקר/ערן גילווארג

"באחד מחדרי הדירה שכב צעיר כבן 22 מחוסר הכרה עם סימני אלימות בפלג גופו העליון", כך סיפר פרמדיק מד"א, טאלב עבדאללה. "הוא היה ללא רוח חיים, ללא דופק וללא נשימה. הפציעות שלו היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זירת הרצח בקיבוץ כפר חרוב ברמת הגולן, 26 באפריל 2014. ערן גילווארג
זירת הרצח/ערן גילווארג

דובר המחוז הצפוני של המשטרה, רב פקד משה ויצמן, סיפר: "החשוד הגיע לשומר ואמר לו שהוא פגע בשותף שלו, המשטרה הוזעקה, הגיעה למקום ופתחה בחיפושים אחר החשוד. זמן קצר לאחר מכן ראו אותו השוטרים כשהוא צועד לצד הכביש מחוץ לקיבוץ". החשוד נעצר על ידי כוחות המשטרה להם הסביר שהוא רצח את שותפו כי עצבן אותו.

זירת הרצח בקיבוץ כפר חרוב ברמת הגולן, 26 באפריל 2014. ערן גילווארג
זירת הרצח, הבוקר/ערן גילווארג

בתחילת שבוע נדקר למוות יפתח גריידי, חייל בן 19 מגבעתיים, ליד מועדון הלילה "שש" ברחוב היצירה שבאזור התעשייה של רעננה. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא תוך פעולות החייאה מתקדמות, וכשמצבו אנוש, ושם נקבע מותו. מחקירה ראשונית עלה כי כמה נערים עמדו בתור בכניסה למועדון, כששניים מהם החלו לדחוף זה את זה. בשלב מסוים, שלף אחד מהם חפץ חד, דקר את גריידי - ונמלט מהמקום.

החשוד המרכזי ברצח, תושב רעננה בן 26 המוכר למשטרה, הסגיר את עצמו ביום שלישי בתחנת משטרת מרחב שרון בכפר סבא. זאת, לאחר שהוצא נגדו כתב מעצר, והוא הוכרז עבריין נמלט.

עוד בוואלה! חדשות:
נטלי מתה בלידה: ”יצרה חיים, ואיבדה את שלה”
ארה"ב: בת 16 סירבה להזמנה לנשף – ונדקרה למוות
תיעוד: משמרת הצניעות מחריבה בית כנסת בבית שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully