וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בעל הדירה העלה השכירות - הדייר רצח אותו

22.4.2014 / 12:08

מחקירת הרצח בחולון עולה כי החשוד שכר דירה מהנרצח, איוון פרילוצקי, שביקש להעלות את שכר הדירה בכמה מאות שקלים. בין השניים התפתח ויכוח אלים שבסופו שיסף הדייר את גרונו

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק
הבניין בחולון, שבו נמצאה גופת גבר כבן 50 , 22 באפריל 2014. חטיבת דובר המשטרה
החשוד סיפר לשוטרים כי הוא עשה "מעשה נורא". הבניין שבו אירע הרצח, הלילה/חטיבת דובר המשטרה

הרקע לרצח הלילה (שלישי) בדירה ברחוב הערבה בחולון הוא ככל הנראה סכסוך על כמה מאות שקלים בין בעל הדירה, איוון פרילוצקי בן ה-69, לבין הדייר ששכר אותה. מחקירת האירוע עולה כי בין השניים התפתח ויכוח על גובה שכר הדירה, וזה הידרדר לאלימות קטלנית. השוכר, שהגיע לתחנת המשטרה בחולון, סיפר לשוטרים כי הוא עשה "מעשה נורא" והוביל אותם לדירה. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום גילו שם את גופתו של פרילוצקי, בעל הדירה, שגרונו שוסף ועליה סימני אלימות קשים. הדייר, שהודה במעשה, נעצר ונחקר במשטרה.

מייק פרז, פראמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר: "באחד מחדרי הדירה שכב גבר כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם סימני אלימות קשים בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות על מנת להעניק לו טיפול רפואי ולנסות לבצע פעולות החייאה, אך הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד בנושא
חשד לרצח בחולון: גבר כבן 50 נדקר למוות
הרצח ברעננה: החשוד גרם למות חברתו כשנהג מסומם

התוודה בפני השוטרים: דקרתי למוות את שותפי לדירה. טל אנגלנדר
על הגופה נמצאו סימני אלימות קשים. זירת הרצח, הלילה/טל אנגלנדר

אתמול נדקר למוות יפתח גריידי, חייל בן 19 מגבעתיים, ליד מועדון הלילה "שש" ברחוב היצירה שבאזור התעשייה של רעננה. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא תוך פעולות החייאה מתקדמות, אך כעבור זמן קצר נקבע מותו. חוקרי משטרת מרחב השרון עצרו עד כה ארבעה חשודים במעורבות ברצח.

בתחילת השבוע נרצח בחיפה ולדימיר טיחומירוב בן 64, תושב העיר. גם במקרה הזה החשוד ברצח הוא שותפו לדירה ששחזר את מעשיו בפני חוקרי משטרה שהגיעו לזירת האירוע. מחקירה ראשונית של האירוע, עולה כי החשוד היכה למוות את טיחומירוב לאחר שהבחין בצואה ליד מיטתו. כשהבין ששותפו מת, התקשר למוקד 100 של המשטרה וסיפר כי היכה אותו. עוד עולה כי השניים היו תחת השפעת אלכוהול. מעצר החשוד הוארך בשבעה ימים.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • חולון
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully